فرمانده سپاه پاسداران: ما به اندازه شکستن چندین باره آمریکا قدرتمندیم

© Photo / IRNAفرمانده سپاه: نیازی به کمک امریکایی ها نداریم
فرمانده سپاه: نیازی به کمک امریکایی ها نداریم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت ما کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم اما از هیچ جنگی نمی‌ترسیم و به آمریکا می‌گوییم در مواجه با ملت ایران با ادبیات درست سخن بگویند ما به اندازه شکستن چندین باره آنها قدرتمندیم و نگران نیستیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، سردار سرلشکر سلامی با اشاره به قدرت ایران در جهان افزود: "قدرت ما آنقدر زیاد است که همه می‌دانند گره‌ها بدون ما باز نمی‌شود.ما را در محاصره و تحریم اقتصادی، صنعتی و علمی قرار دادند تا وابسته بمانیم تا ما را تسلیم کنند، اما این بار هم ملت ما با هدایت های الهی و وحیانی رهبر انقلاب تاکنون ایستادیم".

اخیراً روابط ایران و امریکا در رابطه با اینکه واشنگتن  تهران را به دست داشتن در حمله به سفارت خود در بغداد متهم کرده، وارد دور تازه ای از  تنش شده است.

یادآور می شود در ماه های اخیر اوضاع در خلیج فارس و تنگه هرمز بطور محسوس متشنج شده است. متشنج شدن دوباره اوضاع در منطقه در بهار سال 2019  و پس از آن آغاز شد که آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نیروی تروریستی اعلام کرد و در پاسخ ایران فرماندهی مرکزی ارتش امریکا در خاور میانه (سنتکام) را سازمان تروریستی دانست.

پیشتر تنش در روابط واشنگتن و تهران پس از حمله به نفتکش ها در دریای عمان که واشنگتن تهران را در به دست داشتن در آن متهم کرده ، سرنگونی یک پهپاد جاسوسی امریکا توسط ایران و به دنبال آن توقیف نفتکش بریتانیایی توسط جمهوری اسلامی شدیدتر شده بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала