سردار آزمون، مجری معروف را شگفت زده کرد

© Photo / IRNAسردار آزمون
سردار آزمون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار آزمون، فوتبالیست تیم ملی ایران در فصل جدید برنامه دورهمی مهمان مهران مدیری بود .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهران مدیری سوال اول خود را در خصوص علاقه بسیار سردار به خانواده شروع کرد و آزمون پاسخ داد: زمانی که به دنیا آمده ام مادرم روز‌های سختی را سپری کرده است و زمانی که ۱۷ سالم بود مادر دوستم فوت کرد. تحت تاثیر صحبت‌های او همیشه برای مادرم اهمیت قائل هستم.. همیشه کنار خانواده بوده و زمانی که روسیه می‌رویم و ایران هم می‌آییم کنار هم هستیم.

مدیری دلیل نامگذاری سریک را از سردار سوال کرد و اینکه ۱۲ اسب دارد و او پاسخ داد: ۱۹ تا اسب دارم، سریک پنج ساله و آدم شناس است. از میان اسب‌هایی که دارم همیشه محبت خودش را به من نشان داده است.

سردار عنوان کرد: اسم اصلی من سِردار است و به خاطر همین سری یا سریک می‌گفتند و اسم خواهرم سولماز و به او می‌گفتن سولیک.

مدیری سوال کرد: چرا امشب اینطوری شد؟ کلا اطلاعاتمان از سردار اشتباه است. چرا هر سوالی که پرسیدم اشتباه بود! این برنامه اولین همکاری ما با کسی است که درباره مهمانان تحقیق می‌کند، من سعی می‌کنم جمع و جور کنم.

اشتباه جنجالی مجری روسیه درباره سردار آزمون + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتباه جنجالی مجری روسیه درباره سردار آزمون + ویدئو

مدیری گفت سوالی می‌پرسم که امیدوارم درست باشد ما شنیدیم اسب باز، ماشین باز، ساعت باز، موبایل باز هستید درست است؛ سردار گفت: این سوال را تاییدمی کنم.

مجری برنامه دورهمی با اشاره به برچسب لاکچری بودن سردار سوال کرد و او پاسخ داد:۲۴ سالم است و از ابتدا از پدرم هیچ پولی نگرفته ام و همیشه تلاش کردم و مثل بقیه سختی را تحمل کردم. هر هزینه‌ای که می‌کنم از پول خودم است و همه پولهایم را برای لاکچری بودن استفاده نمی‌کنم.

مدیری درباره عاشق شدن سول کرد و آزمون گفت: در شرف ازدواج هستم، خیلی دوست دارم نامزد کنم. در مرحله شناخت هم هستیم و اولین بار عکسش را دیدم و شناخت دوری نسبت به هم داشتیم.

بازیکن تیم ملی درباره حضور ۸ ساله در روسیه گفت: با هدف به روسیه رفتم، با بزرگان فوتبال و خانواده ام جلسه داشتیم و امروز به تیم اول روسیه که از ثروتمندترین تیم‌های اروپا است رسیده ایم.

وی عنوان کرد: دوسال و نیم دیگر با این تیم قرارداد دارم، البته از باشگاه لیورپول هم پیشنهاد داشتم، اما مربی قبول نکرد چراکه اگر می‌رفتم باید در نیمکت ذخیره می‌نشستم.

در ادامه مدیری سوالات مختلفی را از سردار آزمون پرسید که باید با بله و خیر جواب می‌داد.

در بخش دیگر مدیری از سردار پیرامون بازیگری نظرش را پرسید و از او تست بازیگری گرفت؛ آزمون درباره بازیگری گفت:یک بار بازیگری کردم که واقعا سخت بود و استعداد آن را ندارم.

گل سردار آزمون باعث پیروزی زنیت بر آرسنال تولا شد - اسپوتنیک ایران
گل سردار آزمون باعث پیروزی زنیت بر آرسنال شد+عکس، ویدیو

مدیری: تاحالا بی اجازه از جیب پدر پول برداشتید؟

آزمون:خیر

مدیری:تاحالا از اردوی تیم ملی یواشکی بیرون رفتید؟

آزمون: خیلی؛ بیشتر بازیکن‌ها بودند، البته فقط کافی شاپ‌

می‌توانم بیشتر توضیح بدم شاید برخی‌ها بد متوجه شوند.

مدیری: تاحالا شده برای تماشای یک بازی مهم سرت در گوشی باشد؟

آزمون: خیر

مدیری: تاحالا دست به یکی کردید که به یکی پاس ندهید؟

آزمون: خیر

مدیری: تاحالا شده با هم یک مربی را هوا کنید؟

آزمون: بله.

اما توضیح داد: با نایب رئیس فدراسیون و بازیکنان در جلسه‌ای حضور داشتیم و آن‌ها نظرات ما را خواستند، به نظر من باید فدراسیون از ما سوال کند چراکه هر باخت برای من عزاست و باختن را دوست ندارم من باختن به یک دشمن دیرینه را دوست ندارم.

مدیری: تاحالا شده از موقعیت خود سوء استفاده کنید؟

آزمون: خیر

مدیری: کتک کاری کردید؟

آزمون: بله

مدیری: با آیدی ناشناس رفتید زیر پست کسی فحش بدید؟

آزمون: جان! خیر

مدیری از آزمون خواست توضیح کاملی درباره یک کاری که انجام داده و مردم نسبت به آن واکنش داشتند ارائه دهد که او گفت: عکس‌های بسیاری داشتم که همه فکر می‌کردند با من در رابطه بودند، اما اینگونه نیست و آن‌چیزی که فکرمی کنند نیستم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала