مردی با چهار همسر از نقاط مختلف ایران +ویدئو

© AFP 2023 / Ed Jones ابتکار عجیب مرد ژاپنی برای ساختن حلقه نامزدی اش +ویدئو
 ابتکار عجیب مرد ژاپنی برای ساختن حلقه نامزدی اش +ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ادامه‌دار بودن تبلیغات چندهمسری اسلامی و گفتگویی با مردی که چهار همسر برگزیده است مورد انتقاد کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی تبلیغاتی با عنوان مثل خواهر در زمینه چندهمسری اسلامی از زندگی یک جوان نویسنده ۲۹ ساله در فضای مجازی منتشر می‌شود که با انتقاد گسترده کاربران در فضای مجازی همراه شده است. این مرد جوان از نقاط مختلف ایران از جمله استان‌های گیلان، بوشهر، مازندران و خراسان جنوبی چهار همسر برگزیده و در گفتگوی اختصاصی در اینباره ضمن اظهار رضایت از شرایط خود در زندگی، از مزیت‌ها و فرصت‌های ویژه‌ی چندهمسری می‌گوید. علاوه بر این، همسران او در این گفتگو حضور پیدا کرده‌اند و با بیان عقاید خود، از انتخاب خود و زندگی چندهمسری اعلام رضایت می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

کاربران بسیاری به این ویدئو تبلیغاتی واکنش نشان داده‌اند و ضمن اظهار تاسف از چنین تبلیغاتی در جامعه معتقدند به این ترتیب جامعه سلامت خود را از دست خواهد داد و مشکلات بسیاری در آینده‌ی نه چندان دور در جامعه ایران بوجود خواهد آمد. کاربران عنوان می‌کنند مگر یک نویسنده چقدر درآمد دارد که وارد عرصه‌ی چندهمسری شده است؟! آنها نه تنها نویسنده جوان بلکه همسران او را نیز برای ترویج چندهمسری مورد انتقاد قرار می‌دهند و بر این باورند زنان نباید به ازدواج‌های چندهمسری تن دهند که با این کار در حق هم اجحاف می‌کنند و حقوق یکدیگر را پایمال می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by نمکـکده؛ نمکی روی زخم (@namakkade) on

جمعی از کاربران نیز با جملات آمیخته به طنز نظرات متفاوت خود را بیان می‌کنند و به شدت با ترویج چندهمسری مخالفت می‌کنند. گروهی از کاربران عقیده دارند در حالی که ایران در شرایط اقتصادی بسیار بدی به سر می‌برد بهتر است هزینه‌های تبلیغات و کارگاه‌های آموزشی چند‌همسری برای ایجاد شغل مناسب برای جوانان در نظر گرفته شود تا فرصت ازدواج صحیح برای آنان فراهم شود. گروه دیگری از کاربران نیز ترجیح می‌دهند قضاوت نکنند و چندهمسری را قانونی می‌دانند؛ این کاربران معتقدند مردان بسیاری هستند که با ترویج چندهمسری در جامعه ایران تنوع طلب شده‌اند و به چندهمسری تمایل پیدا کرده‌اند و در واقع باید به افرادی که در تصویب این قانون دخالت داشتند خرده گرفت.

View this post on Instagram

به کجا داریم میریم؟ . #محمدحسنی #چندهمسری #مجری #زن #هرزگی #چندهمسری_اسلامی

A post shared by Mohammad (@mohammad.hassanii) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала