ماجرای عکس های منتشر شده هنرمند محبوب +عکس، ویدئو

اشتراک
ماجرای عکس‌های جنجالی مهران مدیری چه بوده است؟

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا عکس‌هایی از مهران مدیری به همراه یک خانم در فضای مجازی پخش شده که حرف و حدیث‌های زیادی را ایجاد کرده است. ظاهرا عکس‌ها مربوط به دو بازه زمانی متفاوت است. دو عکس منتشر شده در بالا که مدیری با کاپشن قهوه‌ای و شال گردن و خانوم با کلاه است، اولین بار دو سال پیش یعنی سال 96 در تویتر منتشر شده است.

View this post on Instagram

نظرتون در مورد مدیری؟؟ از شب گذشته تصاویری از مهران مدیری در شهر #پاریس در فضای مجازی پخش شده است تصاویری که اولین بار در سال 2018 در صفحه توئیتر شخصی به نام شکفته منتشر شده بود ولی حال پس از پخش‌ اولین قسمت از سری جدید دورهمی و انتقادات تند به دولت ، این تصاویر مجدد در فضای مجازی پخش شده است درباره همین اتفاق، #حسین_لامعی در کانال سینمایی کات نوشت : مهران مدیری در اولین قسمت از فصل جدید برنامه‌ی «دورهمی» با لحنی #طنز اما تند و گزنده، #دولت و شخص #حسن_روحانی را زیر سوال برد و آن‌ها در ماجرای #گرانی #بنزین و نوع اطلاع‌رسانی در این زمینه #بی‌کفایت نشان داد. از فردای پخش آن برنامه، رسانه‌های دولتی شروع به حملات زنجیره‌ای به مهران مدیری کردند تا آنجا که در یک روز سه روزنامه‌ی حامیِ دولت، صراحتا مدیری را پولکی نامیدند و حتی کاریکاتوریست‌های دولتی جهت تخریب مدیری #کاریکاتور منتشر کردند. حال در اقدامی غیرمنتظره، عکس‌های قدیمی از مهران مدیری در فضای سایبری منتشر شده که گویی مال سال‌ها قبل در پاریس است. عکس‌هایی که هیچ ویژگی عجیب و منفی در خود ندارد و تنها نشان می‌دهد مدیری در خیابان در کنار زنی پوشیده ایستاده است. همین و بس! کسانی که عکس را منتشر کرده‌اند اما با آب و تاب و شلوغ‌کاری در صدد این بودند که بگویند آن دختر، دوست‌دختر مدیری است و این حرفها! معلوم است آقایان هیچ آتویی از مدیری تا به این لحظه در دست ندارند که دست به دامان این مدل کارهای کودکانه و خنده‌دار و احمقانه شدند‌. اگر در این سال‌ها چیزی بیش از این در دست مخالفان مدیری بود، تا به حال در همه‌‌جا منتشر و تکثیر گشته بود و چشم و گوش همه رل کور و کر می‌کردند. باری، مهران مدیری باید بداند که راه خود را در قسمت اول برنامه‌ی فصل جدید «دورهمی» بسیار درست رفته است که عده‌ای را اینگونه «چزانده» که دست به دامان چنین رفتاری شده‌اند. مدیری باید صادق‌تر و نترس‌تر و وسیع‌تر از قبل، انتقادات رادیکال خود از مسئولان و مدیران را در «دورهمی» ادامه دهد که گوشی دست آقایان بیاید و بدانند که دیگر دوره و زمانه‌ی اینگونه هجمه‌ها و منتشر کردن این مدل عکس‌ها گذشته. مدیری، امروز بیش از همیشه در چشم مردم عزیز است و باید رادیکال‌تر از قبل، پاسخ اعتمادی که مردم به او کرده‌اند را به درستی دهد. . . #مدیری #مهران_مدیری #دوست_دختر #دورهمی #جنجالی #حاشیه

A post shared by perspix (@perspix) on

عکس‌های دیگری که از مدیری با کاپشن آبی و خانم با چمدان پخش شده است، احتمالا جدیدتر هستند. به نظر می‌آید این خانم مترجم و یا تور لیدر اوست.

 لازم به ذکر است که مهران مدیری که هر توضیحی را نشانه ضعف می داند، تا بحال نسبت به این اتفاق واکنش نشان نداده است.
برخی از کاربران عقیده دارند که بعد از صحبت‌های مدیری در دورهمی و انتقاد از رئیس جمهور، عده‌ای قصد تخریب او را دارند.

این دسته از کاربران عنوان کردند که این جزای کسی است که سخن حق بگوید و از رئیس جمهور و دولت انتقاد کند.

View this post on Instagram

A post shared by جنجالی گپ(موج) (@janjaligap_mowj) on

 

بعضی از کاربران نیز این عکس ها را دلیلی بر هیچ چیز نمی دانند و معتقدند که عده ای از مخالفان این هنرمند محبوب نتوانستند هیچ کار خلافی از او پیدا کنند، چند عکس را در فضای مجازی منتشر کردند که هیچ بار منفی ندارد.
به گفته این دسته از کاربران، هیچ نکته اشتباهی در این عکس ها دیده نمی شود و خود دلیلی بر درستکار بودن مهران مدیری است.
بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که یکی از مشخصه های کار هنرمندان این است که در هیچ جا امنیت روانی ندارند و همه جا تحت کنترل هستند. این دسته از کاربران عنوان کردند که ایرانی ها اثبات کردند که در همه جای دنیا حضور فعال دارند و هیچ نکته‌ای از چشمان تیزبین آنها پنهان نمی ماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала