دختری با پای برهنه موجب شگفتی دنیای ورزش شد +عکس

© AP Photo / Rahmat Gulسیصد میلیون کودک در هوای آلوده نفس می کشند
سیصد میلیون کودک در هوای آلوده نفس می کشند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانش آموز یازده ساله فیلیپینی با پای برهنه در مسابقات ورزشی موفق به کسب سه مدال طلا شد و دنیا را شگفت‌زده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ریا بالوس دانش‌آموز ۱۱ ساله فیلیپینی بدون کفش و با پای برهنه در مسابقات ورزشی استانی بالاسان شرکت می‌کند و موفق به کسب سه مدال طلا می‌شود. در حالی که او پاهایش را با نوار‌های باند پانسمان پوشانده بود و روی آن را با آرم برند "نایک" تزئین کرده بود برنده مدال طلای دوی ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر دختران شد و موجب شگفتی جهانیان شد. اخبار موفقیت این دخترک یازده ساله به سرعت در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد و واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربران استعداد و خلاقیت این دختر کوچک را تحسین می‌کنند و عقیده دارند بسیاری از کودکان توانمند هستند و استعدادهای کشف نشده دارند و باید ضمن کشف استعدادیشان از آنها حمایت شود که موفقیت‌های بی‌شماری در انتظارشان است. کاربرانی نیز معتقدند این دخترک زیبا باید بار دیگر از سوی جامعه ورزشی مورد تقدیر و تشویق قرار گیرد و از او حمایت ویژه‌ای شود. گروه دیگری از کاربران عنوان می‌کنند نمی‌توانند بپذیرند این دخترک کفش مناسب برای حضور در مسابقه نداشته است و مسئولین برگزار کننده این مسابقه را محکوم می‌کنند که اجازه داده‌اند کودکی با پای برهنه این مسافت‌های طولانی را طی کند.

View this post on Instagram

A post shared by SSwagger.hk (@sswagger.hk) on

علاوه بر واکنش‌های گسترده، جف کاریاسو، بسکتبالیست بازنشسته و مربی تیم بسکتبال آلاسکا آکسس آنقدر تحت تاثیر عملکرد این دختربچه قرار گرفت و از مردم خواست به او کمک کنند تا با این دختر و مربیانش ارتباط برقرار کند. او توانست این دختر را پیدا کند و آن‌ها به نایک معرفی کند، و حالا کل تیم می‌توانند کفش مناسب دریافت کنند.

View this post on Instagram

A post shared by SSwagger.hk (@sswagger.hk) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала