جزئیات حمله آمریکا به مواضع حزب الله

© AP Photo / Bilal Husseinجزئیات حمله آمریکا به مواضع حزب الله
جزئیات حمله آمریکا به مواضع حزب الله  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از مسئولان سازمان الحشد الشعبی جزئیات مربوط به حمله هوایی آمریکا به پایگاه‌های الحشد الشعبی در غرب عراق را تشریح کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، جواد کاظم الربیعاوی از مسئولان سازمان الحشد الشعبی یکشنبه شب ساعاتی پس از حمله هوایی آمریکا به مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق در شهر مرزی القائم گفت که در این حمله هوایی، ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند. 

حمله موشکی آمریکا به پایگاه حزب الله در عراق و سوریه  - اسپوتنیک ایران
حمله موشکی آمریکا به پایگاه حزب الله در عراق و سوریه

وی به پایگاه خبری الحشد گفت: "امروز فرماندهی یگان عملیات الجزیره مستقر در الانبار و دو تیپ 45 و 46 الحشد الشعبی در حملات پهپادی آمریکا هدف قرار گرفتند".

مدیر دفتر عملیات مشترک الحشد الشعبی افزود: "حمله هوایی در منطقه المرزعه و در داخل اراضی عراق و در مرز با سوریه صورت گرفت. عملیات نجات مجروحان و انتقال پیکر شهدا با همکاری تیم امدادرسانی شهر القائم ادامه دارد. حمله هوایی در منطقه المرزعه و در داخل اراضی عراق و در مرز با سوریه صورت گرفت و عملیات نجات مجروحان و انتقال پیکر شهدا با همکاری تیم امدادرسانی شهر القائم ادامه دارد.

گفتني است، امروز جاناتان هافمن ، دستیار وزیر دفاع آمریکا در بیانیه ای گفت: ایالات متحده در پاسخ به حملات ستیزه جوی شیعیان، پایگاه حزب الله كه در عراق و سوریه فعالیت می كند را مورد حمله قرار داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала