روحانی: در زمان صلح وعده دادیم، الان در شرایط جنگ هستیم

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyروحانی: در زمان صلح وعده دادیم، الان در شرایط جنگ هستیم
روحانی: در زمان صلح وعده دادیم، الان در شرایط جنگ هستیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهورایران، حسن روحانی در واکنش به انتقادات در راستای عدم تحقق وعده های انتخاباتی اظهار داشت که شرایط عوض شده و الان کشور در شرایط جنگ است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از از ایسنا، رئیس جمهو

ر ایران، حسن روحانی در واکنش به منتقدان دولت که از تغییر لحن دولت صحبت می‌کنند، گفت: " دولت وعده‌های خود را در شرایط صلح داد اما اکنون شرایط جنگ است و شرایط صلح و جنگ با هم تفاوت دارد."

 

حسن روحانی صبح روز دوشنبه نهم دی ماه در مراسم روز ملی صنعت پتروشیمی با اشاره به این که این دوران تحریم و فشار بر ملت ایران به سر می آید، اظهار کرد: دشمنان متوجه شدند که با فشار حداکثری نمی‌توانند ما را وادار به تسلیم کنند هدف آنها این است که ما در این شرایط سر میز مذاکره رفته و هر آن چه آنها گفتند قبول کنیم ولی این کار شدنی نیست.

روحانی: آمریکا تا کنون بیش از 90 تحریم علیه ایران وضع کرده است - اسپوتنیک ایران
روحانی: آمریکا تا کنون بیش از 90 تحریم علیه ایران وضع کرده است

رئیس جمهور ایران در ادامه افزود:" برخی به دولت انتقاد می‌کنند که چرا به قول‌های که داده است عمل نمی‌کند؟ در حالی که ما در شرایط صلح آن قول‌ها را داده‌ایم، ولی اکنون وارد جنگ شدیم جنگی که ما آن را آغاز نکردیم حتی بهانه هم به دشمن ندادیم بلکه دشمن جنگ را شروع کرد تا قامت استوار ملت بزرگ ما را بشکند. بنابراین این حرف منطقی نیست که برخی که با دولت خرده فرمایش دارند، بگویند لحن دولت نسبت به سال ۹۶ در فروردین ۹۸ فرق کرده است. آن شرایط، شرایط صلح بود اما اکنون شرایط جنگی است  که شرایط ویژه خود دارد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала