فوتبال ایران به دردسر افتاد

© Photo / IRNAاتهام سنگین ویلموتس به ایران در فیفا
اتهام سنگین ویلموتس به ایران در فیفا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از فسخ قرارداد خود به فیفا شکایت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، نقد وانتقادات از عملکرد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی بعد از دو باخت تیم ملی فوتبال ایران به عراق و بحرین در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به اوج خود رسید و فدراسیون نیز همکاری با این سرمربی را قطع کرد.
این در حالیست که خود ویلموتس پیش از بازی با عراق به خاطر عدم تعهد فدراسیون فوتبال در پرداخت قراردادش، یک طرفه قراردادش را فسخ کرده بود، اما بعد از جلسه مسئولان فدراسیون در ترکیه با وی، پول این مربی بلژیکی پرداخت شد تا او چند روز قبل از دیدار با عراق به اردوی تیم ملی اضافه شود.
اما ویلموتس بعد از باخت به بحرین و ابهام در صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد، از بازگشت به تهران امتناع نمود و چالش ها به اوج رسید.
 فدراسیون در هفته های گذشته خبر داد که پروسه فسخ قرارداد با ویلموتس در جریان است و طرفین به دنبال یک راهکار برای رسیدن به توافق هستند اما رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد ویلموتس به فیفا شکایت کرده است.
این نمانده بیان داشت: آقای ویلموتس از ایران به فیفا شکایت کرده است. فدراسیون فوتبال هم از ایشان شکایت کرده و باید دید فدراسیون جهانی چه حکمی را در این ارتباط صادر خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала