زمان واریز دور دوم یارانه معیشتی برای ایرانیان مشخص شد

© Photo / IRNAزمان واریز دور دوم یارانه معیشتی برای ایرانیان مشخص شد
زمان واریز دور دوم یارانه معیشتی برای ایرانیان مشخص شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات ایرانی اعلام کردند که افرادی که در دور اول یارانه معیشتی دریافت نکردند در صورت تایید شدن برای دریافت، می توانند یارانه معیشتی دو دوره را به صورت یکجا دریافت نمایند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران گفت: پرداخت دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (10 دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی افزود: افرادی که در دور اول یارانه معیشتی دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه  hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند در صورت تایید شدن برای دریافت، می توانند یارانه معیشتی دو دوره را به صورت یکجا دریافت نمایند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: حدود 666 هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آنها تعلق نمی‌گرفت،‌ می‌توانند از 10 دی ماه درخواست خود را در سامانه اعلام شده ثبت کنند. درخواست این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتایج اعلام می‌شود و چنانچه درخواست آنها تایید شود در لیست مشمولان قرار می‌گیرند و درخواست این افراد تنها برای دریافت سبد حمایت معیشتی است و هیچ ربطی به دریافت یارانه نقدی ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала