دستگیری 50 پناهجو از جمله چند ایرانی در انگلستان

© AP Photo / Darko Vojinovicدستگیری 50 پناهجو من جمله چند ایرانی در انگلستان
دستگیری 50 پناهجو من جمله چند ایرانی در انگلستان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات انگلیس نزدیک به 50 مهاجر را که سعی در عبور از کانال مانش را داشتند ، بازداشت کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی میل، مرزبانان انگلیس چهار قایق را با 49 مهاجری که سعی در رسیدن به سواحل انگلستان در کانال انگلیس مانش را داشتند ، دستگیر کردند. 

غرق شدن 170 پناهجو در دریای مدیترانه - اسپوتنیک ایران
غرق شدن 170 پناهجو در دریای مدیترانه

براساس اطلاعات این روزنامه ، سرویس مرزی انگلیس گزارش هایی مبنی بر تلاش غیرقانونی برای عبور از این تنگه را در حدود ساعت 01.30 به وقت محلی دریافت کردند و به سرعت عازم محل حادثه شدند. همه بازداشت شدگان ، از جمله چند شهروند ایران ، عراق و افغانستان ، به سرویس مهاجرت انگلیس منتقل شدند.

علاوه بر این ، این روزنامه گزارش می دهد که مقامات فرانسه 14 نفر دیگر را که به همراه این گروه 49 نفره نیز به انگلیس فرستاده شده بودند نجات دادند ، انها در عبور از این تنگه مشکل داشتند.

مهاجران غیرقانونی غالباً به دنبال هر فرصتی برای عبور از کانال انگلیسی مانش هستند ، جایی که توسط برنامه اجتماعی خاص انگلستان ، امکان دریافت پناهندگی و مزایای مالی را دارند.

به نقل از دیلی میل ، در ژانویه حدود 1.7 هزار پناهجو به انگلیس رسیدند ، تعداد قابل توجهی از این افراد جان خود را برای رسیدن به انگلستان به خطر انداختند. از سوی دیگر، وزارت کشور انگلیس میلیون ها پوند برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی هزینه می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала