نماینده کنگره: آمریکا کشور فاشیست است

© Sputnik / Igor Mikhalev /  مراجعه به بانک تصاویر نماینده کنگره: آمریکا کشور فاشیست است
نماینده کنگره: آمریکا کشور فاشیست است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جامعه پيشرفته در امريکا وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیوزویک، نماینده دموکرات الکساندریا اوکاسیو-کورتس گفت: "جامعه پیشرفته" در ایالات متحده وجود ندارد ، این کشور "فاشیست" می شود و نیازهای تنها شهروندان ثروتمند را برآورده می کند. 

ترامپ و لاوروف - اسپوتنیک ایران
محتوای نامه ترامپ به روسیه چیست؟

اوکاسیو کورتس در جریان سخنرانی خود در تظاهرات گفت كه ایالات متحده یك كشور با ایدئولوژی فاشیسم است و ثروتمندان به سادگی از منابع كشور برای غنی سازی خود استفاده می كنند.

این سیاستمدار خواستار مبارزه با سیستم دولتی موجود شد. این عضو کنگره گفت: "چه کسی اهمیت می دهد که ما چقدر طلا را از ما استخراج کنیم اما نتوانیم جامعه پیشرفته ایجاد کنیم؟"

بانوی کنگره بارها و بارها از اوضاع سیاسی آمریکا انتقاد کرده است. این دموکرات گفت که دولت نه تنها در مورد تغییرات آب و هوایی بلکه در موضوعات اجتماعی و اقتصادی از بقیه کشورها عقب مانده است.

گفتنی است، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده روی مسائل اقتصادی حساب می‌کند،عملکرد اقتصادی این کشور در دوران ریاست جمهوری خود را برترین عملکرد اقتصادی در طول تاریخ خوانده است. اقتصاد آمریکا یازدهمین سال متوالی رشد مثبت را نشان داده است که در طول تاریخ بی‌سابقه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала