پیروی از قوانین نگهداری سگ حتی برای مالک فیسبوک +عکس

© AP Photo / Francois Moriکاهش ثروت زاکربرگ
کاهش ثروت زاکربرگ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از قوانین نگهداری سگ در برخی از ایالت‌های آمریکا و شهرهای اروپا جمع آوری مدفوع سگ توسط صاحب او می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری از مارک زاکربرگ مالک فیسبوک در صفحات اجتماعی در میان کاربران دست به دست می‌چرخد که او را در حال پیاده‌روی با سگش نشان می‌دهد و در این حین مدفوع سگ خود را نیز جمع می‌کند. این اتفاق برای برخی کاربران غیر قابل باور و برای برخی دیگر بسیار طبیعی و از اصول نگهداری از سگ می‌باشد. این دسته از کاربران معتقدند جمع آوری مدفوع حیوانات در حین پیاده‌روی نشانه فرهنگ بالای شخص است و عیب نیست که برخی از افراد از آن امتناع می‌کنند، چراکه نگهداری و مراقبت از حیوانات خانگی اصول خاص خود را دارد و یکی از این قوانین جمع آوری مدفوع poop scoop می‌باشد. بنابراین می‌بایست صاحبان در حین پیاده‌روی مدفوع سگ خود را از فضای سبز، کوچه و خیابان جمع کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Reza mrmfi6990 (@mrmfi6990_reza) on

کاربران این قوانین وضع شده را در حمایت از سگ‌ها می‌دانند و عنوان می‌کنند بهتر است علاقمندان به نگهداری سگ، با آنها آشنا باشند. برخی از کاربران نیز استفاده از پاکت‌های مخصوص برای جمع آوری مدفوع سگ را پیشنهاد می‌دهند که این کار را برای صاحب سگ آسان می‌کنند.

عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که جریمه های سنگین تا مرز 1000 دلار، مردم برخی از کشورها را مقید به جمع آوری مدفوع سگ خود می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала