خاویار دیگر برند صادراتی ایران نیست

© Sputnik / Valeriy Melnikov خاویار
 خاویار   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در این شرایط حساس سیاسی و تاریخی،هشیاری عمیق سیاسی ضروری است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، یک عضو مجلس اعلام نمود که در این شرایط حساس سیاسی و تاریخی،هشیاری عمیق سیاسی ضروری است.

وی در ادامه افزود:«پرورش ماهی، تولید گل، برنج و دیگر محصولات زراعی منبع مهمی برای درآمد مردم محسوب می‌شود. اما متاسفانه صادرات خاویار که زمانی برند صادرات کشور بود اکنون به نقطه صفر رسیده است.

در این مقطع حساس در جهت اتخاذ تصمیمات هوشمندانه بین‌المللی و داخلی توجه لازم مورد نظر قرار گیرد. در عرصه بین‌المللی باید به افول مسئولیتی سیاسی ترامپ، دولت مستقر آمریکا و موضوع استیضاح او توجه کرده و نباید در برابر تروریسم اقتصادی و تحریم‌های غیرانسانی منفعلانه عمل کرد، چرا که دشمن حیله‌گر است و ما باید بیدار و آگاه باشیم.

افزایش قیمت ماهی تن در ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
افزایش قیمت ماهی تن در ایران +عکس

بهترین واکسن برای مبارزه با ویروس آمریکایی حضور پرشور مردم در صحنه است.

 در سطح ملی نیز مسئولین با بی‌تدبیری در نحوه‌ی اعلام اصلاح قیمت بنزین و با بی‌توجهی به کنترل گرانی کشور جامعه را دچار تنش‌های عاطفی، اجتماعی و سیاسی کردند.

به علت عدم توجه به تالاب‌ها آنها دچار بیماری و مرگ تدریجی شده‌اند. عدم مدیریت پسماند، سواحل دریا، رودخانه‌ها و جنگل‌ها را دچار معضل کرده و شیرآبه‌های آن موجب از بین رفتن گونه‌های گیاهی، پرندگان و دام‌ها شده است باید در این خصوص سریعا اقدام شود.

در جهت تامین امنیت غذایی در محصولات زراعی اقدامی موثر انجام نشده، شمال برای تولید گل، برنج، پرورش ماهی منبع مهمی برای درآمد مردم محسوب می‌شود. صادرات خاویار که یک برند برای صادرات کشور بود به نقطه صفر رسیده است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала