تداخل رادویی در نروژ در اثر آزمایشات ناوچه روسی

© Sputnik / Nikolay Shestakov /  مراجعه به بانک تصاویر تداخل رادویی در نروژ در اثر آزمایشات ناوچه روسی
تداخل رادویی در نروژ در اثر آزمایشات ناوچه روسی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آزمایشات ناوگان دریایی " کاساتونوف" در دریای بارنتز در عملکرد تجهیزات رادیویی و رادارها در شمال نروژ اختلال ایجاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه محلی Aftenposten  نروژ، بر اساس اعلام وزارت دفاع نروژ، اختلال رادیویی در منطقه کرکینز در شمال نروژ  در روزی رخ داده که ارتش روسیه آزمایشات خود را انجام داده است. در عین حال، کارشناسان نروژی گفتند که این اختلال ها عمدا ایجاد نشده بلکه یک اثر جانبی آزمایشها بوده اند. پریر ایریک هایدل، سخنگوی سرویس ملی ارتباطات نروژ در این زمینه گفت: " این مانند افزایش عمومی سطح نویز است، نه تلاشی عمدی برای مسدود کردن شبکه GPS."

پوتین: روسیه ناوگان دریایی منحصر به فرد برای قدرتی مستقل می سازد - اسپوتنیک ایران
پوتین: روسیه ناوگان دریایی منحصر به فرد برای قدرتی مستقل می سازد

براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، آزمایشات ناوگان دریایی " کاساتونوف" از 20 نوامبر آغاز شد. این ناوچه پس از اتمام آنها جزیی از کشتی های ناوگان دریایی شمالی خواهد بود.

ناوچه "دریاسالار کاساتونوف" توسط دفتر طراحی شمالی، طراحی شده و در کارخانه کشتی سازی Severnaya Verf در سن پترزبورگ ساخته شد. این نخستین ناوچه از پروژه 22350 است، یعنی یک کشتی جنگی چند منظوره که قادر است به طور مؤثر با دشمنان سطحی، هوایی و زیر آب مبارزه کند، همچنین به اهداف زمینی و ساحلی در فاصله بیش از 1500 کیلومتر شلیک کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала