باشگاه‌های فوتبال پایتخت نشین ایران از خجالت هم درآمدند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / باشگاه‌های فوتبال پایتخت نشین ایران از خجالت هم درآمدند
باشگاه‌های فوتبال پایتخت نشین ایران از خجالت هم درآمدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بیانیه‌های جداگانه از خجالت هم درآمدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای نسبت به اظهارات اخیر مسئولان باشگاه پرسپولیس انتقاد نمود. در این اطلاعیه آمده است: اظهار نظر علیه باشگاه استقلال به شغل دوم مدیریت باشگاه رقیب (نزدیک به شغل اول) تبدیل شده است. تاکتیکی که مدیریت، سرمربی و حامیان تیم رقیب از ابتدای فصل اتخاذ کرده‌اند تا نام باشگاه‌شان را از آن پسوند "حمایت‌های خاص" دور کنند.

مدافع پرسپولیس، ناجی بازیکن استقلال  - اسپوتنیک ایران
مدافع پرسپولیس، ناجی بازیکن استقلال

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه رقیب بیش از آنکه به وظایف مدیریتی خود علاقه داشته باشد، ترجیح می‌دهد در قامت عضوی از کانون هواداران ظاهر شود و چیزی بگوید که لایک و فالوئر بیشتری برایش به دنبال داشته باشد. این راه‌های میان‌بر برای کسب محبوبیت، بی تردید در شأن مدیریت یک باشگاه پرطرفدار نیست. فوتبال ما در آشفته بازار شبکه‌های اجتماعی آنقدر باید یاد گرفته باشد که تسلیم کری‌های هواداری و کل‌کل‌های اینستاگرامی نشود. با مالک مشترک، اسپانسر مشترک، استادیوم مشترک و حتی شعارهای کپی پیست شده، از چه تفاوت و تفاخری می‌گویید؟

در این بین باشگاه پرسپولیس هم بیکار ننشسته و به بیانیه منتشر شده توسط باشگاه استقلال واکنش نشان داد. در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: باشگاه استقلال اگر پاسخی دارد ارائه کند. متاسفانه مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در ادبیاتی دور از شان، علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت کردند. مدام اتهام حمایت از باشگاه پرسپولیس بدون مستند مطرح می‌شود. آقای انصاری‌فرد در مصاحبه‌های خودشان با مستند صحبت کردند که پرسپولیس دارد ضرر می‌کند و برخی تیم‌ها سود می‌برند اما هیچ پاسخ قانع کننده‌ای به ایشان داده نشده است. وقتی که جوابی هم ندارند با این ادبیات توهین آمیز صحبت می‌کند و این ادبیات را دور از شان باشگاه پرسپولیس می‌دانم. متاسفانه این افراد که دنبال لایک و فالوور هستند و باشگاه استقلال به جای این که مستند پاسخ بدهد با این ادبیات توهین‌آمیز صحبت می‌کند و ما نمی‌خواهیم چنین کاری را انجام دهیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала