ماجرای غیرمنتظره راننده ایرانی در لهستان + ویدئو

© AFP 2023 / Marijan Muratماجرای غیرمنتظره راننده ایرانی در لهستان + ویدئو
ماجرای غیرمنتظره راننده ایرانی در لهستان + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خراب شدن کامیون یک راننده کامیون ایرانی در لهستان اتفاقات غیرمنتظره و جالبی را برای وی رقم زد.

به گزارش اسپوتنیک، فردین کاظمی، راننده ایرانی که سالهاست با کامیون خود در مسیرهای ترانزیت میان ایران و اروپا بار جابجا می کند، چند روز پیش در لهستان، کامیون خراب می شود . به اجبار در جاده توقف می کند.

وی برای تحویل کشمش به لهستان رفته بود و قصد داشت در ادامه سفرش به جمهوری چک برود و از آنجا کالاهایی را برای ایران بارگیری کند.

این راننده ایرانی که از عهده پرداخت مخارج تعمیر کامیونش برنمی‌آمد، مجبور بود که در کامیونش بخوابد.

پس از آن رانندگان کامیون لهستانی از این موضوع با خبر شدند، ضمن پناه دادن او، ماجرای این راننده ایرانی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. 

رانندگان در ابتدا تصمیم گرفتند برای تعمیر کامیون به او کمک کنند، اما بعد متوجه شدن بدلیل فرسوده بودن این کامیون، تعمیر آن به صرفه نیست و از اینرو در شبکه های اجتماعی فراخوانی برای جمع آوری پول و خرید کامیون نو برای این راننده ایرانی منتشر کردند.

طی مدت 24 ساعت حدود 60 هزار یورو برای این راننده ایرانی جمع‌آوری شد و کمک‌های مردم لهستان همچنان ادامه دارد. در نهایت روز پنجشنبه یک کامیون نو برای فردین کاظمی خریداری شد. 

اما خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که فروشنده کامیون در آخرین لحظه از معامله منصرف شده و کامیون را تحویل نداده و گفته است که به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران نمی‌تواند این معامله را انجام دهد.

ابا این حال این خیرین دست از کمک خود برنداشته و اعلام کرده اند که قصد خرید کامیون دیگری را برای فردین کاظمی دارند.

فردین کاظمی نیز در اینباره گفت؛ مردم لهستان برای من فرشته بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала