حمید معصومی‌نژاد بالاخره استراماچونی را گیر انداخت +عکس، ویدئو

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر استراماچونی
استراماچونی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تلاش حمید معصومی‌نژاد گزارشگر ایرانی برای تهیه گزارش از استراماچونی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از بازگشت آندره آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال به ایتالیا حمید معصومی نژاد خبرنگار ایرانی حاضر در این کشور تلاش زیادی برای تهیه گزارش و مصاحبه با او داشت و در آخرین گزارش خود در مقابل بانک سپه شعبه رم عنوان کرد بسیار بعید است استراماچونی امروز به بانک مراجعه کند و احتمالا تا چند ساعت آینده پول به حساب سرمربی ایتالیایی استقلال واریز می‌شود.
پس از این گزارش و انتظار بسیاری از ایرانیان برای مشخص شدن وضعیت بازگشت استراماچونی به ایران، بالاخره توانست او را بیابد و در مقابل دوربین خود قرار دهد.

View this post on Instagram

A post shared by Varzesh3 ورزش‌سه (@varzesh3) on

این گزارشگر که سال‌هاست در کشور ایتالیا حضور دارد و در پایان گزارش‌های ارسالی‌اش با لحنی خاص و تکه کلام متفاوتش در میان مخاطبان شناخته می‌شود پس از تلاش فراوان برای تهیه گزارش از استراماچونی که اخیرا در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در نتیجه این مصاحبه، مشکلات مالی در حال حل و فصل است و استراماچونی بزودی به باشگاه استقلال بازمی گردد. او در جلوی دوربین معصومی نژاد خطاب به هواداران تیم استقلال پیامی فارسی گفت. "استقلال به امید دیدار" پیامی بود که این مربی به زبان فارسی گفت.

View this post on Instagram

A post shared by استقلال | Esteghlal (@esteghlalii_news) on

کاربران تلاش این گزارشگر را قابل تحسین می‌دانند که بالاخره توانست استراماچونی را بیابد و با او گفت‌گویی داشته باشد. آنها عنوان می‌کنند عاقبت جوینده یابنده است و اگر مسئولین در ایران نیز برای حل مشکلات این چنین پیگیر می‌شدند اکنون مردم با مشکلات کمتری روبرو بودند. برخی از کاربران به بازگشت استراماچونی به ایتالیا و تلاش بی‌وقفه مدیران استقلال برای بازگشت او به ایران اشاره می‌کنند و آن را نتیجه بی‌تدبیری مدیران استقلال می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by مدال؛ فوتبال و فراتر از فوتبال (@medal1.ir) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала