رقابت فریاد زدن میان زنان خانه‌دار اندونزیایی +عکس

© Fotolia / Kaspars Grinvaldsفریاد رئیس بر سر کارمند
فریاد رئیس بر سر کارمند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ده‌ها زن اندونزیایی در مسابقه فریاد زدن در جاکارتا روی استیج رفتن تا با صدای بلند درباره موضوعات سلامت، آموزش و نگهداری کودکان به دیگران توصیه‌هایی ارائه کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مسابقه‌ی عجیب فریاد زدن در جاکارتا پایتخت کشور اندونزی با حضور شرکت‌کنندگان زنان خانه‌دار، برگزار شد. در این مسابقه به هر شرکت‌کننده روی استیج به مدت ۵ دقیقه فرصت می‌دهند تا با صدای بلند درباره موضوعاتی مانند سلامت، آموزش و نگهداری کودکان و در مقابل گروهی از مردم به توصیه و نصیحت بپردازد. محمد رفقی برنامه‌ریز این مسابقه می‌گوید: «علاوه بر قوانین الزامی در این مسابقه و محدودیت در انتخاب موضوعات، شرکت‌کنندگان نباید از کلمات زشت استفاده نموده و یا انگشت اشاره خود را به سوی کسی نشانه بروند. جملات مورد استفاده در این مسابقه همان جملات و ضرب‌المثل‌هایی است که در زندگی روزمره استفاده می‌کنند. برنده این مسابقه جایزه‌ای به مبلغ ۱.۵ میلیون روپیه معادل ۱۰۷ دلار دریافت خواهد کرد.»

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

کاربران این مسابقه‌ی متفاوت را آموزنده می‌دانند اما عقیده دارند بهتر است در کامل آرامش موضوعات همچون سلامت، آموزش و نگهداری بچه‌ها مطرح شود. جمعی دیگر از کاربران این ایده را حتی با مضمونی آموزشی نمی‌پسندند و عقیده دارند یقینا می‌توان از تجربه زنان خانه‌دار برای روش‌های آموزش صحیح استفاده کرد اما بهتر است این موضوع از سوی کارشناس مربوطه مطرح شود تا نتیجه‌ای مثبت به دنبال داشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала