آمریکا تسلیم مقاومت مردم ایران می شود

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyآمریکا سرانجام تسلیم مقاومت مردم ایران می شود
آمریکا سرانجام تسلیم مقاومت مردم ایران می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری رسمی چین با انتشار گزارشی از سفر رئیس جمهور ایران به مالزی، به نقل از وی نوشت، سرانجام آمریکا، تسلیم مقاومت مردم ایران می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، خبرگزاری شینهوا روز پنجشنبه با انتشار گزارشی نوشت؛ حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در اجلاس سران کشورهای اسلامی در مالزی گفته است که مقاومت ایران در برابر فشارهای ایالات متحده آمریکا، واشنگتن را وادار به تغییر رویکرد نسبت به تهران خواهد کرد.

روحانی: آماده همکاری با کشورهای اسلامی برای توسعه فناوری هوش مصنوعی هستیم - اسپوتنیک ایران
روحانی: آماده همکاری با کشورهای اسلامی برای توسعه فناوری هوش مصنوعی هستیم

در ادامه به نقل از حسن روحانی می افزاید آمریکایی ها چاره ای جز تغییر مسیری که رفته اند ندارند ما آنها را با مقاومت و پشتکار مجبور به تغییر مسیر خواهیم کرد.

شینهوا نوشته است کمپین فشار حداکثری ایالات متحده علیه ایران برای مدت طولانی دوام نخواهد داشت و خروج واشنگتن از توافق هسته ای ایران در سال ۲۰۱۵ و تحمیل تحریم های ضد ایرانی، فایده ای برای هیچکدام از طرف نداشته است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود: در این میان، ایران توانسته است تحریم های ایالات متحده را از طریق مقاومت به فرصت تبدیل کند.

حسن روحانی رییس جمهور ایران بنا به دعوت رسمی نخست وزیر مالزی و به منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای اسلامی شامگاه سه‌شنبه به وقت محلی وارد کوالالامپور شد.

اجلاس سران کشورهای اسلامی موسوم به «سران کوالالامپور ۲۰۱۹» با حضور ۴٠٠ نفر شامل ٢۵٠ نفر از رهبران، مقام‌ها، شخصیت‌های سیاسی و اندیشمندان از ۵۲ کشور جهان، در روزهای ۱۸ تا ۲۱ دسامبر (۲۷ تا ۳۰ آذر) در پایتخت مالزی برگزار می‌شود.

«حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران قرار است روزهای ۲۰ و ۲۱ دسامبر برابر با ۲۹ و ۳۰ آذر سال جاری به توکیو سفر کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала