در پنتاگون درباره ردیابی یک کشتی شناسایی روسی توضیح دادند

© AP Photo / Desmond Boylanدر پنتاگون درباره ردیابی یک کشتی شناسایی روسی توضیح دادند
در پنتاگون درباره ردیابی یک کشتی شناسایی روسی توضیح دادند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی روز سه‌ شنبه تأیید کرد که کشتی شناسایی روسی "ویکتور لئنوف" را که در سواحل ایالات متحده واقع شده است، تحت نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پدافند هوایی و فرماندهی شمالی ایالات متحده در توئیتر اعلام کردند: کشتی های مورد علاقه ما، از جمله کشتی های جنگی خارجی، مانند کشتی روسی ویکتور لئونف که در منطقه مسئولیتی ما قرار دارد را از نزدیک رصد می کنیم. ما در مورد فعالیت های دریایی روسیه، از جمله استقرار این کشتی های شناسایی در منطقه اطلاع داریم.

کشتی جنگی کره جنوبی - اسپوتنیک ایران
کره جنوبی به عملیات تنگه هرمز به ایالات متحده پیوست

در فرماندهی فاش نشد که اقدامات خاص در حال انجام چه چیزی است، اما خاطرنشان كرد كه پدافند هوایی و فرماندهی شمالی ایالات متحده مرتباً برای محافظت از ایالات متحده و كانادا عملیات هوایی و دریایی انجام می دهند.

پیش از این، سی ان ان با استناد به مقامات آمریکایی بی نام گفته بود، که ویکتور لئونوف به طور غیر ایمن در آب های بین المللی در سواحل جنوب شرقی ایالات متحده فعالیت می کند.

در این نشریه ادعا شده است که این کشتی در هنگام مشکل دید، از آتش های ناوبری استفاده نمی کند و به تماس های سایر کشتی هایی که سعی در پیداکردن مکان برای جلوگیری از تصادف داشته اند پاسخ نمی دهند.

کشتی شناسایی متوسطه پروژه 864 ویکتور لئونوف، که بخشی از ناوگان شمالی است، مرتباً به سواحل آمریکا سفر می کند.

در ژانویه سال 2018، سرپرست سرویس مطبوعاتی فرماندهی شمالی نیروهای مسلح آمریکا و فرمانده پدافند هوایی آمریكای شمالی، سرگرد ماری ریكس با صحبت در مورد کشتی شناسایی روسیه در سواحل این کشور در اقیانوس اطلس، به ریانووستی گفت كه آمریكا حق ناوبری آزاد در آبهای بین المللی را می شناسد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала