سکوتی که پس از ۱۲ سال شکسته شد +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Nicolas Asfouriفاش شدن جنسیت نامزد زن جوان بعد از یک سال
فاش شدن جنسیت نامزد زن جوان بعد از یک سال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زهرا امیر ابراهیمی از پخش کننده فیلم شخصی خود پرده برداشت!

به گزارش اسپوتنیک، زهرا امیر ابراهیمی بازیگر ایرانی که قربانی خودخواهی عده ای قرار گرفته بود و دوازده سال پیش فیلم شخصی او در فضای مجازی منتشر شده بود، پرده از راز خود برداشت.

View this post on Instagram

A post shared by خبرهای فوری و مهم🔖 (@khabar_fouri) on

او در یک مصاحبه عنوان کرده است که تصور می کرده که دوست پسر سابق او این فیلم را منتشر کرده و سبب ویرانی زندگی او شد اما پس از آن متوجه شد که پخش کننده فیلم او یک بازیگر تئاتر به نام مجید بهرامی بوده است.
زهرا امیر ابراهیمی عنوان کرد که علت این کار مجید بهرامی، بیماری روانی بوده است و فقط با او این کار را انجام نداده بلکه چت های مستهجنی که با دختران انجام میداده را نیز در اینترنت منتشر می کرده است.
این بازیگر تئاتر در سال ۹۳ بر اثر بیماری سرطان از دنیا رفت.

View this post on Instagram

زهرا امیر ابراهیمی به تازگی در گفتگویی در خارج از کشور با سینا ولی اله برای اولین بار در مورد فیلم جنچالی و غیر اخلاقی اش که سیزده سال قبل از او منتشر شد، صحبت کرد و عنوان کرد که در ابتدا به دوست پسر خود مشکوک لوده است اما بعدها متوجه شد کسی که این فیلم را منتشر کرده است یک بازیگر تئاتر به نام مجید بهرامیبوده که یکی از بهترین بازیگران تئاتر و همچین از دوستان او بوده است. بعد از مشخص شدن منتشر کننده فیلم زهرا امیر ابراهیمی، از طریق وکیل زهرا امیر ابراهیمی، دادگاهی با حضور مجید بهرامی تشکیل می شود که در آن دادگاه مجید بهرامی در پاسخ به این سوال که چرا آن فیلم را منتشر کرده، گفته است که «من مریضم». بعد از تحقیقات آگاهی، پلیس متوجه شد که مجید بهرامی علاوه بر انتشار فیلم زهرا امیر ابراهیمی، بسیاری فیلم دیگر که شامل چت های غیراخلاقی با افراد دیگر بوده را در خانه اش نگهداری می کرده است. در نهایت، در دادگاه، مجید بهرامی به خاطر انتشار فیلم زهرا امیر ابراهیمی به شش ماه حبس محکوم شد. مجید بهرامی در سن سی و شش سالگی بر اثر بیماری سرطان فوت می کند.زهرا امیر ابراهیمی ادامه می دهد که تا به حال فرصتی برایش پیش نیامده که به طور کامل و واضح در مورد این موضوع صحبت کند و علاوه بر این نمی خواسته که با صحبت در مورد این اتفاق بار دیگر به پدر و مادر و خانواده اش فشار وارد کند. #فیلم_زهره #سرطان #فیلم_زهرا_امیرابراهیمی #زهرا_امیرابراهیمی #مجید_بهرامی #فیلم_زهره #سریال_نرگس #سینما #حاشیه #تئاتر #بازیگران #هنرمندان #هنرمند #بازیگر #تلویزیون #مصاحبه #یزد #یزدفردا #خبرفوری #خبرمهم #خبرجالب #اخبارجنجالی

A post shared by یزدفردا | YazdFarda (@yazdfarda) on

زهرا امیر ابراهیمی علت فاش نکردن این راز را عدم تمایل او به انتقام و شرایط خانواده او در ایران عنوان کرد.

View this post on Instagram

A post shared by ashkan.h.77 (@ashkan.h.777) on


بسیاری از کاربران معتقدند که بیماری سرطان این بازیگر تئاتر تقاصی بود که او از بازی با زندگی زهرا باید پس می داد.
عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که خداوند جای حق نشسته است و از کسانی که آبروی بندگان خود را ببرند، نمی گذرد.
بعضی از کاربران نیز معتقدند که در جریان بردن آبروی زهرا، همه کسانی که فیلم او را دیدند و یا دست به دست پخش کردند نیز مقصر بودند.
بسیاری از کاربران بخشش و عدم تمایل زهرا به انتقام را از بزرگی روح او خواندند و او را تشویق و تحسین کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала