جراح نیکوکار ایرانی با تخفیف‌های میلیونی +ویدئو، عکس

© Sputnik / Varvara Gert'eاولین جراحی پیوند سر در جهان توسط ۱۵۰ پزشک
اولین جراحی پیوند سر در جهان توسط ۱۵۰ پزشک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار تصاویر و ویدئوهایی از نیکوکاری پزشک ایرانی در فضای مجازی با واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر رضا جباری جراح مغز و اعصاب علاوه بر اینکه به مدت ۵ سال با هزینه شخصی سه روز از ماه را به زادگاه خود و شهرهای محروم مسجدسلیمان، لالی و روستاهای این منطقه سفر می‌کند و صدها نفر از بیماران را به همراه یک تیم پزشکی، به طور رایگان ویزیت، درمان و جراحی می‌کند؛ ایشان به بیمارانی که توانایی مالی ندارند، تخفیف‌های میلیونی تا مرز ۱۱۰ میلیون می‌دهد و گاها پولی برای درمان دریافت نمی‌کند و آنها را رایگان جراحی می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by کلینیک_ایرانیان (@clinic_iraniann) on

وی که همچنان در خانه‌ی اجاره‌ای زندگی می‌کند و عنوان می‌کند نمی‌توان از مردمی که توان مالی ندارند هزینه دریافت کنم و از آنان خجالت می‌کشم؛ نیکوکاری‌شان بسیار مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است و بسیاری از این کاربران عنوان می‌کنند با تماشای ویدئو مصاحبه ایشان در این‌باره اشک ریختند و تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by مجله خبری (@majaleh_khabari) on

کاربران بسیاری نیکوکاری دکتر جباری را تحسین‌برانگیز می‌دانند و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، امیدوارند سایر پزشکان نیز با این دیدگاه به مردم بنگرند و بیماری آنان را دلیلی برای درآمدزایی خود ندانند و با دلسوزی بیشتری به مردم خدمت کنند. این کاربران عنوان می‌کنند باید بر دست این پزشک بوسه زد و از او تقدیر کرد.

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند دکتر جباری تصمیم دارد در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کند به همین دلیل با هدف از پیش تعیین شده به مردم یاری می‌رساند. اما بسیاری از کاربران در پاسخ این کاربران با نظری مخالف، عقیده دارند این نیکوکاری ارزش معنوی بسیاری دارد و نباید با چنین تصوراتی آن را زیر سوال برد. همچنین گروهی از کاربران به رفتار گزارشگر این مصاحبه و سوالاتی که او از دکتر جباری می‌پرسد و او را تحت فشار قرار می‌دهد و او را معذب می‌کند، خرده می‌گیرند و از او انتقاد می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала