ادعاى آمريكا در باره توليد موشكى كه قاتل اس-400 خواهد بود

© Photo / 2019 Lockheed Martin Corporationادعاى آمريكا در باره توليد موشكى كه قاتل اس-400 خواهد بود
ادعاى آمريكا در باره توليد موشكى كه قاتل اس-400 خواهد بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موشک زمین به زمین "PrSM" که برای ارتش آمریکا تولید می شود، قاتل سامانه های دفاع هوایی روسیه خواهد شد(به عنوان مثال اس-400).

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Breaking Defense، ژنرال جان رافرتی گفت: در نمایش عملیاتی فرضی، موشک زمین به زمین "PrSM" که برای ارتش آمریکا تولید می شود، قاتل سامانه های دفاع هوایی روسیه خواهد شد(به عنوان مثال اس-400) و در اقیانوس آرام، کشتی های جنگی چین هدف این سلاح ها خواهند بود.

ژنرال جان رافرتی که در ماه دسامبر در نخستین آزمایش های پرواز PrSM شرکت داشت، خاطرنشان کرد: توسعه این سلاح ها بخشی از تلاش های ارتش ایالات متحده برای پشتیبانی از نیروی هوایی و نیروی دریایی ایالات متحده در عملیات های چندگانه نظامی است. وی یادآور شد: این موشک باید در سال 2023 به بهره برداری برسد و اولین مدل پیشرفته آن که توانایی ردیابی و از بین بردن اهداف با توجه به امواج رادیویی آنها را خواهد داشت در سال 2025 به ارتش تحویل داده خواهد شد.

آمریکا می خواهد موشک بالستیک 85 میلیارد دلاری بسازد - اسپوتنیک ایران
آمریکا می خواهد موشک بالستیک 85 میلیارد دلاری بسازد

به گزارش این نشریه در حال حاضر حداکثر برد PrSM برای اهدافی تا فاصله 499 کیلومتر تعیین شده است، اما این فاصله را می توان به 550 کیلومتر افزایش داد، زیرا ایالات متحده و روسیه به تعهدات پیمان موشک های با برد متوسط دیگر پایبند نیستند.

در آگوست سال 2018، شرکت نظامی-صنعتی آمریکایی رایتئون، ویدئویی از موشک زمین به زمین "دیپ استرایک" را که برای هدف قرار دادن اهدافی در فواصل 300 تا 499 کیلومتر بود را در یوتیوب بارگذاری کرد. آزمایش های پرواز این موشک که در مناقصه پنتاگون با PrSM لاکهید مارتین در حال رقابت است، هنوز انجام نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала