بهترین ابزارک های یک دهه گذشته

CC0 / / بهترین ابزارک های یک دهه گذشته
بهترین ابزارک های یک دهه گذشته  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجله تایمز ده ابزارک (Gadget) برتر یک دهه گذشته را معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مجله تایم، ده عنوان برتر از ابزارک های (Gadget) دهه گذشته را رده بندی کرد، این فهرست که در روز یکشنبه 15 دسامبر در سایت مجله منتشر شده است شامل سه نوآوری اپل و یک خودرو است.


رونمايي از آيپد جدید اپل + عکس 
 - اسپوتنیک ایران
رونمايي از آيپد جدید اپل

اثرگذارترین ابزارک ده سال گذشته تبلت Apple iPad انتخاب شده است. به گفته نویسنده این مقاله، قبل از انتشار آیپد در سال 2010، رایانه های لوحی بیشتر به عنوان یک مقوله علمی تخیلی به حساب می آمدند. با این حال، اپل موفق به ایجاد یک ابزار منحصر به فرد و راحت با یک بانک اطلاعاتی عظیم از برنامه ها و گزینه ها شد که زمینه را برای توسعه آن در ده سال آینده را ایجاد می کند.

تسلا مدل ۳ خودرویی متفاوت +عکس - اسپوتنیک ایران
"تسلا مدل ۳" خودرویی متفاوت +عکس

ابزارک غیرمعمول  ماشین Tesla Model S - در جایگاه دوم این فهرست قرار گرفت.این نویسنده خاطرنشان می کند که تصور کردن یک ماشین به عنوان یک ابزارک دشوار است تا زمانی که پشت فرمان مدل S اتومبیل  تسلا که در سال 2012 وارد بازار شد، بنشینید و این شما را به این سمت می برد که این اتومبیل را به عنوان یک iPod در نظر بگیرید. با این تفاوت که این ابزارک می تواند در تنها 2.3 ثانیه به شتاب یک تا صد کیلومتر در ساعت برسد.

این لیست همچنین شامل لپ تاپ Rapsberry Pi، پلتفرم گوگل Chromecast، کوادکوپتر DJI Phantom، اسپیکر قابل حمل Amazon Echo ، Apple Watch ، Apple AirPods ، Nintendo Switch platform و بازی های Xbox Adaptive Controller است که برای استفاده راحت برای افراد معلول طراحی شده است.

در تاریخ 11 دسامبر، گزارش شد که وبگاه ورج اسمارت فون آیفون 4 را به عنوان بهترین ابزارک دهه معرفی کرد.به گفته سردبیر این رسانه،  نیلی پاتل، این تلفن سال 2010 زیباترین، خلاقانه ترین و تاثیرگذارترین تلفن هوشمند در بازار است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала