ساختمان جدید پلاسکو تا نیمه دوم سال آینده ساخته خواهد شد

© Photo / Soheil Ghanbarzadehساختمان جدید پلاسکو تا نیمه دوم سال آینده ساخته خواهد شد
ساختمان جدید پلاسکو تا نیمه دوم سال آینده ساخته خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس بنیاد مستضعفان و شهردار تهران آخرین وضعیت احداث ساختمان جدید پلاسکو را تشریح کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه جلسه با پیروز حناچی، شهردار تهران در خصوص آخرین توافقات صورت گرفته درباره ساختمان پلاسکو گفت: ما مشترکاً این نوید را می‌دهیم که پلاسکو با سرعت ساخته می‌شود و طبق قولی که ما دادیم، پلاسکو تا نیمه دوم سال ۹۹ طبق پروانه، طبق نقشه و طبق ضوابط شهرسازی و شهرداری ساخته خواهد شد.

آتش سوزی در نزدیکی ساختمان پلاسکو + ویدئو - اسپوتنیک ایران
آتش سوزی در نزدیکی ساختمان پلاسکو + ویدئو

شهردار تهران نیز در خصوص ساخت ساختمان پلاسکو اظهار داشت: توافق ما این است که مسیر فنی به درستی طی شود و این یعنی پروانه پلاسکو صادر خواهد شد. در مورد مسائل مالی فی مابین نیز عرصه فعالیت‌های اقتصادی ما آنقدر وسیع است که این موضوع نیز در همان قالب، پیگیری و حل خواهد شد.

لازم به ذکر است که ساختمان پلاسکو، ساختمانی تجاری در ضلع شمال شرقی گازرون، هادی باختر بود که از آن به‌عنوان اولین آسمان ‌خراش و ساختمان مدرن خاورمیانه یاد می‌شد. این ساختمان ۱۷ طبقه که در سال ۱۳۴۱ افتتاح شده بود، یکی از مهم‌ترین مراکز تولید و فروش پوشاک در تهران بود. این ساختمان در روز پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ پس از ۵۴ سال از زمان ساخت بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۵۶۰ واحد تجاری در آن از بین رفتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала