فک پلمپ دو انبار مشکوک به کیک های آلوده در ایران

© Sputnik / Said Tsarnaevفک پلمپ دو انبار مشکوک به کیک های آلوده در ایران
فک پلمپ دو انبار مشکوک به کیک های آلوده در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اخیرا در داخل برخی از کیک ها و کلوچه ها که در ایران بفروش می رسند قرص های مشکوکی پیدا شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، رحمان ملکوتی، دادستان عمومی و انقلاب چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 2 انبار بزرگ مشکوک به کیک‌های آلوده حاوی قرص در سطح این شهرستان پس از بررسی‌های لازم بهداشتی و اطمینان از سلامت کالاهای موجود فک پلمب شد. توقیف بخشی از انبار شرکت‌ها تنها برای بررسی دقیق‌تر و عالمانه موضوع بوده و با همکاری کامل مسوولان شرکت‌ها انجام شده است.

وی افزود: تمامی مسوولان قضایی، اجرایی، انتظامی و بهداشتی شهرستان چابهار با حضور در محل 2 انبار مشکوک کیک حاوی قرص نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام و همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد هیچ‌گونه اشکالی در کیک‌های تولیدی و در حال عرضه آن شرکت‌ها وجود نداشت.

دادستان عمومی و انقلاب چابهار گفت: پس از بررسی کامل بهداشتی و فنی از انبارهای مشکوک رفع پلمب شد و قطعا شرکت‌های معتبر ملی مذکور با حمایت بیش از پیش مسوولان امر می‌توانند با رعایت مقررات آزادانه به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند.

ملکوتی ادامه داد: هم‌اینک اصل موضوع کیک‌های آلوده در حال بررسی بوده و مراجع قضایی، انتظامی و امنیتی چابهار در حال رصد موضوع هستند و به محض حصول اطمینان اطلاع رسانی خواهد شد.

رحمدل بامری، فرماندار چابهار نیز در این رابطه گفت: بر اساس گفته مدیرکارخانه و سرمایه گذار چنانچه قرص در کارخانه در کیک‌ها جاسازی شده بود باید الان این قرص ها پودر می‌شد نه اینکه سالم هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала