کارشناسان اطمینان دادند قیمت آیفون های 5G بالا نخواهد بود

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناسان اطمینان دادند قیمت آیفون های 5G بالا نخواهد بود
کارشناسان اطمینان دادند قیمت آیفون های 5G بالا نخواهد بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های سازنده موبایل در سراسر جهان آرام آرام به سمت ارائه و عرضه گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت پیش می روند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های سازنده موبایل در سراسر جهان آرام آرام به سمت ارائه و عرضه گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت پیش می روند. شرکت اپل نیز به عنوان یکی از برترین برندهای موبایل سعی دارد به این جریان بپیوندد و آیفون های جدیدی را که از قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G برخوردارند، معرفی و روانه بازار کند.

مینگ چی کو، یکی از کارشناسان و تحلیلگران ارشد محصولات اپل، به تازگی برآورد و اعلام کرده است که قیمت نسل بعدی گوشی های آیفون که از شبکه 5G پشتیبانی می کنند، از قیمت گوشی های آیفون کنونی موجود در بازارهای جهانی بالاتر و گرانتر نخواهد بود و کاربران نباید نگران استطاعت مالی و توان خریداری  و استقبال خود از این محصولات جدید و کاربردی باشند.

کارشناس: احتمالا از سال 2021 آیفون بدون پورت لایتنینگ عرضه می شود  - اسپوتنیک ایران
کارشناس: احتمالا از سال 2021 آیفون بدون پورت لایتنینگ عرضه می شود

اوایل سال 2012 میلادی بود که اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه‌ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین‌المللی موبایلی (IMT) برای افق 2020 و فرای آن (IMT-2020) آغاز کرد. در نتیجه رسماً یک مسابقه جهانی برای تعیین نسل پنجم شبکه موبایل شروع شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر جهان هستیم که هر یک بدنبال برقراری و راه‌اندازی نسل جدید و پرسرعت اینترنت 5G در کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و غیره هستند و از توانایی‌ها و برنامه‌های خود در این زمینه رونمایی می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала