بازدید شاهدخت سعودی از پایگاه نظامی فلوریدا

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyبازدید سفیر عربستان در آمریکا از پایگاه نظامی فلوریدا
بازدید سفیر عربستان در آمریکا از پایگاه نظامی فلوریدا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر عربستان سعودی در واشنگتن پس از حادثه تیراندازی در پایگاه فلوریدا از این پایگاه بازدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العربیه، شاهدخت ریما بنت بندر آل سعود، سفیر عربستان سعودی در آمریکا پنج‌شنبه 12 دسامبر طی بازدید از پایگاه پنساکولای هوایی دریایی در ایالت فلوریدا ضمن ابراز همدردی و تسلیت خالصانه به خانواده‌های قربانیان حادثه تیراندازی هفته گذشته در این پایگاه نظامی بر همکاری عربستان سعودی با آمریکا در روند تحقیقات تاکید کرد.

تیراندازی در فلوریدا یک حمله تروریستی است - اسپوتنیک ایران
تیراندازی در فلوریدا یک حمله تروریستی است

به گزارش خبرگزاری رسمی سعودی (واس) شاهدخت ریما بنت بندر آل سعود طی این بازدید بر «تقویت همکاری کامل سعودی با مقامات آمریکایی» در روند تحقیقات درباره حادثه‌ای که در این پایگاه اتفاق افتاده تاکید کرد.

سفیر عربستان سعودی در واشنگتن طی این بازدید با فرماندهی پایگاه هوایی دریایی پنساکولای ایالات فلوریدا ملاقات کرده و مجددا این حمله را محکوم کرد.

وی همچنین تاکید کرد که به پیگیری پرونده این حادثه ادامه خواهد داد و در این رابطه هر گونه کمکی را برای تسریع در روند تحقیقات انجام خواهد داد.

یک دانشجوی نظامی عربستان سعودی هفته گذشته در پایگاه هوایی دریایی پنساکولای ایالت فلوریدا اقدام به تیراندازی کرد که این اقدام او منجر به کشته شدن 3 تن و مجروح شدن 8 تن دیگر و علاوه بر آن کشته شدن فرد مهاجم شد.

ریما دختر بندر بن سلطان آل سعود است که سال‌ها سفیر عربستان در آمریکا بوده است و از 23 فوریه به عنوان نخستین سفیر زن عربستان سعودی در آمریکا معرفی شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала