واکنش امام جمعه تهران به صحبت‌های اخیر روحانی درباره گرانی بنزین

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش امام جمعه تهران به صحبت‌های اخیر روحانی درباره گرانی بنزین
واکنش امام جمعه تهران به صحبت‌های اخیر روحانی درباره گرانی بنزین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واکنش امام جمعه موقت تهران اظهار داشت که نباید مثل آن فردی که گفت من شب خوابیدم و صبح بیدار شدم و دیدم بنزین گران شده است، نسبت به مسائل تدبیر صورت گیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، آیت‌الله محمّدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسئولان باید گوش‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باز کنند، اظهار داشت: معنا ندارد که به مردم وقت ملاقات نمی‌دهند؛ وای به کسی که فکر کند کسی است؛ گویا برخی‌ها از یاد برده‌اند چه کسی بوده‌اند.

پمپ بنزین تهران  - اسپوتنیک ایران
چگونه درست بنزین بزنیم +ویدئو، عکس

امام جمعه موقت تهران افزود: مسئولان ممکن است به دلیل مشغله فراوان وقت کمی داشته باشند، ولی باید فردی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مامور به دیدار با مردم کرده تا حرف‌های آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گوش دهند؛ ندادن وقت ملاقات و تلفن پاسخ ندادن اصلا خوب نیست و همین کارها مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ناراحت می‌کند؛ چراکه نمی‌توانند درد دلشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آنها بگویند.

وی در خصوص افزایش نرخ بنزین و اعتراضات مردم به این اقدام گفت: چرا دولت تدبیر، تدبیر مناسبی نکرد که چنین چیزی در کشور پیش آید؛ چرا غفلت کردید؟ هر چند که تصمیم گرفتید بنزین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گران کنید و باید قیمت آن واقعی شود، اما این اقدام با حساب و کتاب و برنامه باید باشد.

آیت‌الله موحدی کرمانی ادامه داد: نباید مثل آن فردی که گفت من شب خوابیدم و صبح بیدار شدم و دیدم بنزین گران شده است، نسبت به مسائل تدبیر صورت گیرد؛ عجب! شما هم مطلع نبودید و شما از وضع کشور مطلع نبودید که حالا مطلع شده‌اید؟!‍ خدا کند که این حرف که من هم خبر نداشتم دروغ باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала