وزیر ارتباطات ایران: "اتهام‌زنندگان جنس خوب می‌زنند"

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / وزیر ارتباطات ایران: "اتهام‌زنندگان جنس خوب می‌زنند"
وزیر ارتباطات ایران: اتهام‌زنندگان جنس خوب می‌زنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به اتهام بازجویی‌اش از نزار زاکا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در واکنش به مصاحبه نزار زکا، شهروند لبنانی که به اتهام جاسوسی برای کشورهای خارجی در ایران بازداشت و سپس آزاد شده بود، مبنی بر اینکه آذری جهرمی بازجو بوده است، اظهار داشت: احتمالا گرد نخودی که مصرف کرده خوب بوده است! او مباحث را باهم قاطی کرده است.

اتهامات نخست وزیر پیشین لبنان علیه ایران - اسپوتنیک ایران
اتهامات نخست وزیر پیشین لبنان علیه ایران

آذری جهرمی افزود: آن‌هایی که گفتند من بازجوی وزارت اطلاعات بودم، باید بدانند مربوط به قبل از سال ۸۸ بوده است. آن سالی که وی به ایران آمده من در وزارت ارتباطات بودم. ضمن اینکه وی بازداشت سپاه بوده نه وزارت اطلاعات.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران همچنین در واکنش به کسانی که ادعا کرده‌اند او بازجو بوده، گفت: اتهام‌زنندگان جنس خوب می‌زنند!

نزار زکا، شهروند لبنان که چهار بار به دعوت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به ایران سفر کرده بود و در مرتبه چهارم به اتهام "همکاری با دولت بیگانه علیه منافع ملی ایران" هنگامی که قصد خروج از ایران را داشت، در فرودگاه امام خمینی بازداشت شد. او به ۱۰ سال حبس و پرداخت ۴ میلیون دلار جزای نقدی محکوم شد و مدتی از دوران محکومیتش را در زندان اوین سپری کرد و چندی پیش آزاد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала