استراماچونی: ماندن در استقلال می‌توانست به بهای باطل شدن مدرک مربیگریم تمام شود

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر استراماچونی: ماندن در استقلال می‌توانست به بهای باطل شدن مدرک مربیگریم تمام شود
استراماچونی: ماندن در استقلال می‌توانست به بهای باطل شدن مدرک مربیگریم تمام شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آندره‌ آ استراماچونی، در مصاحبه ای با یک روزنامه ایتالیایی یکی از علت های خروجش از استقلال را بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Il Messaggero، آندره‌ آ استراماچونی، در مصاحبه ای با یک روزنامه ایتالیایی بدون اعلام جزئیات مشکلات خود با استقلال بیان داشت که تعلیق شدن قراردادش مطابق با قوانین فیفا بوده و در صورت ادامه همکاری مدرک مربیگری‌اش به خطر می‌افتاده است. 

این نشریه نوشت: استراماچونی با قراردادی 2 ساله به ارزش 1 میلیون و 500 هزار یورو به استقلال پیوست اما چشمش مبلغ زیادی از این پول را ندید. او روز گذشته به ایتالیا بازگشت ودر حالی که تیمش را به صدر جدول رسانده بود، آن را رها کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد اینکه می‌توانستید در استقلال بمانید زیرا دیر یا زود پولتان را دریافت می‌کردید، پاسخ داد: از زمانی که فیفا حکم به تعلیق قراردادم داد، نمی‌توانستم به کارم ادامه دهم. با این کار مدرک مربیگری من در معرض خطر قرار می‌گرفت.

استراماچونی - اسپوتنیک ایران
استراماچونی از استقلال خداحافظی کرد

پیشتر استراماچونی با انتشار نامه ای به باشگاه استقلال فسخ قرارداد خود را به اطلاع مدیران این باشگاه رساند.

در نامه استراماچونی چنین نوشته شده بود: آندره آ استراماچونی به همراه اعضای کادر فنی مارکو کیسر، سباستین لتو و عمر دانسی اعلام می کنند که به قراردادشان با باشگاه استقلال در روز 6 دسامبر 2019 خاتمه داده اند. استراماچونی به همراه اعضای کادر فنی مایلند از این فرصت استفاده کرده و از بازیکنان تیم اول و سایر اعضای کادرفنی که عملکرد خیلی خوب و همکاری حرفه ای داشتند تشکر کنند. چیزی که به تیم اجازه داد که علیرغم تمام مشکلاتی که وجود داشت به صدر جدول برسند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала