آیا بن سلمان در اصلاحات اقتصادی موفق بوده است؟

© wikipedia / Sent via OTRS بن سلمان
 بن سلمان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هزینه های کلی بودجه عربستان معادل 1020 میلیارد دلار برآورد شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبگاه « عرب نیوز»، ولیعهد عربستان اعلام نمود که بودجه برای تقویت تعهد نسبت به اجرای اصلاحات و برنامه‌های در نظر گرفته شده در چشم‌انداز 2030 در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اصلاحات اقتصادی گفت:« دولت اقدام به اجرای طرح‌های بزرگ در بخش‌های حیاتی و مهم و فعالیت‌های مختلف کرده که در تحقق اهداف رشد و فعالیت اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی موثر خواهند بود.

 عربستان  - اسپوتنیک ایران
آیا قطر و عربستان به درک و تفاهم خواهند رسید؟

تأثیرات مثبت اصلاحات اقتصادی و ساختاری طی سه سال گذشته شروع به نشان دادن خود روی عملکرد مالی و اقتصادی کشور کرده و عربستان اخیرا به طور قابل ملاحظه شاهد رشد میانگین تولید داخلی واقعی در بخش‌های غیرنفتی بوده است و دولت برای ایفای نقش اساسی بخش خصوصی در اقتصاد کشور همراه با شاخص‌های مثبت و ثبت تعداد بخش‌های عملی با رشد مثبت ویژه‌ عمل کرده است.

ما ایجاد فضای سرمایه‌گذاری برای مشارکت در هدایت اقتصاد ملی به سمت چشم‌اندازهایی گسترده و توسعه و رشد و شکوفایی را هدف قرار داده و دولت به دنبال گام برداشتن در اجرای مراحل تحول اقتصادی و پیشرفت در متنوع سازی اصول تولید در اقتصاد همزمان با حفط پایداری مالی است که فرصت‌هایی گسترده‌تر جهت آینده‌ای بهتر برای نسل‌های کنونی و آینده ایجاد خواهد کرد».

هزینه های کلی بودجه عربستان معادل 1020 میلیارد دلار برآورد شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала