اسد: اروپا بخاطر پشتیبانی از تروریسم در سوریه با مشکل پناهندگان روبرو است

© AFP 2023 / Sanaاسد: اروپا بخاطر پشتیبانی از تروریسم در سوریه با مشکل پناهندگان روبرو است
اسد: اروپا بخاطر پشتیبانی از تروریسم در سوریه با مشکل پناهندگان روبرو است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بشار اسد: اروپا با مشکل پناهندگان سوری دست و پنجه نرم می کند، بخاطر اینکه از همان ابتدا از تروریست ها در سوریه حمایت می کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با کانال تلویزیونی راینیوز24 ایتالیا گفت که اروپا با مشکل پناهندگان سوری دست و پنجه نرم می کند و روبرو است بخاطر اینکه از همان ابتدا از تروریست ها در سوریه حمایت می کرد.

این مصاحبه پس از آنکه این کانال تلویزیونی ایتالیایی چند بار پخش را به تعویق انداخت، دوشنبه در کانال های تلویزیونی سوریه پخش شد. سرویس مطبوعاتی اسد این تصمیم را تلاش غرب برای پنهان کردن حقیقت در مورد وضعیت سوریه خواند. رسانه های محلی ایتالیایی این موضوع را با مبارزات داخلی رهبران غول رسانه ملی مربوط می دانند.

بشار اسد با اظهارنظر درباره وضعیت پناهندگان در کشورهای اروپایی و مشکل بازگشت جنگجویان خارجی که در سوریه علیه کشورهای خود جنگیدند گفت: "ما باید با یک سؤال ساده شروع کنیم: چه کسی این مشکل را ایجاد کرد؟ چرا پناهندگان در اروپا ظاهر شدند؟ سؤال ساده است: به دلیل تروریسم که اروپا از آن پشتیبانی می کند و البته ایالات متحده و ترکیه، اما اروپا نقش اصلی در ایجاد هرج و مرج در سوریه را داشت."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала