واکنش‌ها به فیلم اسرائیلی با موضوع جاسوسی از نیروگاه‌های هسته‌ای ایران +عکس، ویدئو

© Sputnik / Roman Denisov ایران دو نیروگاه هسته ای دیگر با همکاری روسیه می سازد
ایران دو نیروگاه هسته ای دیگر با همکاری روسیه می سازد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
«مأمور مخفی» داستان یک مأمور زن سازمان موساد است که برای کسب اطلاعات محرمانه و جاسوسی از برنامه هسته‌ای و نیروگاه‌های اتمی ایران به این کشور می‌رود، فیلمبرداری این اثر در تهران با واکنش‌های بسیاری همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، فیلم مأمور مخفی (The Operative) ساخته یوال آدلر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس اسرائیلی، درباره برنامه‌ریزی سازمان اطلاعاتی اسرائیل علیه برنامه هسته‌ای ایران است که ماجرای جاسوسی از نیروگاه‌های هسته‌ای ایران را روایت می‌کند. این اثر در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۹ به نمایش درآمد.

View this post on Instagram

A post shared by @amir70.fitnees on

داستان این فیلم سینمایی درباره یک مامور زن سازمان موساد (سرویس جاسوسی اسرائیل) به نام ریچل کورین با بازی دیانه کروگر است که به عنوان معلم انگلیسی و فرانسه وارد ایران می‌شود و در منطقه پاسداران تهران آپارتمان اجاره می‌کند. او در جریان ملاقات با مقامات و شخصیت‌های مختلف به جمع آوری اطلاعات درباره برنامه هسته‌ای می‌پردازد و برای این کار وارد رابطه‌ای عاشقانه با شخصی به نام فرهاد با بازی کاس انوار، بازیگر ایرانی‌تبار کانادا می‌شود. فرهاد از روسای شرکتی است که ریچل باید جاسوسی‌اش را از طریق آن شرکت انجام دهد.

View this post on Instagram

A post shared by اینستاخبری (@instakhabari) on

این اثر که محصول مشترک آمریکا، آلمان، فرانسه و اسرائیل است و به زبان انگلیسی تولید شده است، مورد انتقاد شدید نشریات و سایت‌های حکومتی ایران قرار گرفته است. عجیب‌ترین مسئله درباره این فیلم که مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار گرفته است و به آن واکنش نشان می‌دهند فیلمبرداری این اثر در تهران می‌باشد. کاربران بسیاری از فیلمبرداری این اثر در خیابان‌های تهران بدون اینکه مسئولان متوجه آن شوند بهت زده‌اند و ناباورانه می‌پرسند چگونه فضای فیلمبرداری فراهم شده است؟! و با این وجود چگونه با اطمینان از امنیت ملی کشور ایران سخن می‌گویند؟! گروهی از این کاربران همکاری و دخالت برخی مسئولان را تنها راه ایجاد فرصت فیلمبرداری این اثر در تهران می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала