هجوم هواداران به داخل ساختمان باشگاه استقلال

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / هجوم هواران به داخل ساختمان باشگاه استقلال
هجوم هواران به داخل ساختمان باشگاه استقلال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواداران تیم فوتبال استقلال تهران با شکستن درب پارکینگ این باشگاه وارد ساختمان شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حدود هزار هوادار تیم فوتبال استقلال از صبح امروز (دوشنبه) مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند تا به مدیران این باشگاه برای فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی اعتراض کنند.

استراماچونی - اسپوتنیک ایران
استراماچونی از استقلال خداحافظی کرد

آنها به تشویق سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال تهران پرداختند و شعارهایی چون «تیم بدون استرا، نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» و «فتحی یادت باشه، استرا باید باشه» سر دادند. این هواداران تأکید داشتند آبی‌پوشان بدون استراماچونی نباید در دیدار امروز مقابل پیکان حاضر شوند. آنها در ادامه به تشویق علی فتح‌الله‌زاده پرداختند.

همچنین زمانی که هر یک از کارمندان باشگاه استقلال با خودروی خود از ساختمان باشگاه خارج می‌شد، خودروی آنها مورد هجوم هواداران قرار می‌گرفت. هواداران معترض همچنین به در پارکینگ باشگاه هجوم آوردند و آن را شکستند. هواداران پس از شکستن در، وارد پارکینگ شدند و گوشی‌ها یا دوربین‌های خبرنگارانی را که از آنها فیلم می‌گرفتند، شکستند. آنها بعد از ورود به ساختمان باشگاه به طبقات مختلف هجوم بردند.

استقلالی‌ها همچنین به امیرحسین فتحی مدیرعامل و برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه فحاشی کردند.

شایان ذکر است روز گذشته گاتزتا دلو اسپورت با انتشار خبری اعلام کرد، آندره‌آ استراماچونی پس از رساندن استقلال به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران و محبوب شدن در بین هواداران استقلال به همکاری‌اش با این باشگاه پایان داد. این نشریه ایتالیایی دلیل اصلی فسخ یکطرفه قرارداد از سوی این سرمربی ایتالیایی را پرداخت‌های نامنظم دستمزد وی و دستیارانش عنوان کرده است. استراماچونی 43 ساله در تاریخ 13 ژوئن 2019 هدایت استقلال را با قراردادی دو ساله برعهده گرفت.

همچنین گزارش شده که این مربی ایتالیایی صبح امروز (دوشنبه) ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا از این طریق به کشورش ایتالیا برود. دستیاران استراماچونی نیز همراه سرمربی ایتالیایی استقلال از ایران رفتند و تنها عمر دانسی به دلیل مشکل خروج از کشور، نتوانست همراه آنها برود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала