آمریکا 20 هزار سرباز را برای اولین بار در 25 سال اخیر به اروپا اعزام می کند

© AP Photo / Mindaugas Kulbisآمریکا 20 هزار سرباز را برای اولین بار در 25 سال اخیر به اروپا اعزام می کند
آمریکا 20 هزار سرباز را برای اولین بار در 25 سال اخیر به اروپا اعزام می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای نخستین بار در طی 25 سال، ایالات متحده 20 هزار سرباز را به اروپا اعزام می کند تا در تمرینات گسترده دفاعی اروپا که در بهار سال 2020 برگزار می شود، شرکت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال شون برنابی اعلام کرد: " ما 20 هزار سرباز آمریکایی را از ایالات متحده به اروپا اعزام کرده و آنها را در میان کشورهای اروپایی پخش خواهیم کرد تا در رزمایش های کوچکتر شرکت کنند ... این بزرگترین استقرار سربازان آمریکایی در اروپا در 25 سال گذشته است."

رزمایش پاییزه ناتو، نمایش توانایی مقابله با روسیه است - اسپوتنیک ایران
رزمایش پاییزه ناتو، نمایش توانایی مقابله با روسیه است

خاطرنشان می شود که اعزام نیروها در فوریه تا آوریل 2020 صورت خواهد گرفت. نیروهای نظامی به همراه تجهیزات وارد شش کشور اروپایی می شوند که از آنجا به محل تمرین ها تحویل داده می شوند. با پایان یافتن دوره های آموزشی، آنها به ایالات متحده باز می گردند.

علاوه بر این، وی خاطرنشان كرد: " هدف از این تمرینات توسعه تعامل و لجستیک در سطوح مختلف است و اینكه علیه كشورهای خاصی هدایت نمی شوند."

لازم به ذکر است که در مجموع 37 هزار سرباز از کشورهای مختلف در این رزمایش آموزشی شرکت خواهند کرد.

همچنین پیش از این در روز دوشنبه، سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه اعلام کرده بود که تمرینات فرماندهی استراتژیک قفقاز-2020 در سپتامبر 2020 برگزار می شود. در سال تحصیلی جدید بیش از 4.8 هزار تمرین در اندازه های مختلف پیش بینی شده است. علاوه بر این، این برنامه شامل بیش از 9 هزار فعالیت عملی آموزش رزمی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала