روحانی: در بودجه 99 تلاش برای عملیاتی کردن اقتصاد بدون نفت ادامه خواهد داشت

© Photo / Fararuروحانی: در بودجه 99 تلاش برای عملیاتی کردن اقتصاد بدون نفت ادامه خواهد داشت
روحانی: در بودجه 99 تلاش برای عملیاتی کردن اقتصاد بدون نفت ادامه خواهد داشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران درجلسه علنی مجلس بودجه 484 هزار میلیارد تومانی سال 99 را ارائه می دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، رئیس جمهور ایران، حسن روحانی روز یکشنبه در با حضور درجلسه علنی مجلس ایران ویژگی‌های لایحه بودجه سال آینده را تشریح و سپس آن را به علی لاریجانی رییس مجلس تقدیم کرد.

به گفته محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور ایران و رییس سازمان برنامه و بودجه، لایحه بودجه با 19 جلد پیوست به مجلس تقدیم شد.

لازم به ذکر است که بر اساس آیین نامه داخلی مجلس ایران، لایحه بودجه سال 99 کل کشور پس از ارائه به مجلس، چاپ و بین نمایندگان مجلس توزیع می شود، پس از آن نمایندگان تا 10 روز فرصت دارند که پیشنهادات و نظرات خود را در مورد لایحه بودجه سال 99 کل کشور به کمیسیون های تخصصی مربوطه ارائه کنند.

روحانی درسخنرانی خود درجلسه علنی  مجلس در مورد بودجه سال 99 گفت: " در بودجه سال 99 چند موضوع مهم است، در سال آینده مانند سال جاری بودجه ما بودجه ایستادگی و استقامت در برابر تحریم است. این بودجه به دنیا اعلام میکند که علی رغم تحریم ها کشور را به خصوص از نظر نفت اداره می کنیم و تقریبا بودجه 99 با شرایطی که ما پیش بینی کردیم خیلی به نفت اتکا ندارد و درآمدی که برای نفت خام و گاز در نظر گرفته شده است با مقداری که برای بودجه عمرانی پیش بینی کردیم تقریبا نزدیک به هم است."

این خبر تکمیل می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала