جام جهانی کشتی قطعا در ایران برگزار می شود

© Sputnik / Ramil Sitdikovجام جهانی کشتی قطعا در ایران برگزار می شود
جام جهانی کشتی قطعا  در ایران برگزار می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کمیته ملی المپیک ایران بیان داشت، که اتحادیه جهانی در پاسخ به درخواست ایران اعلام داشته که مسابقات جام جهانی قطعا در تهران برگزار خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، در روز یکشنبه در حاشیه مراسم گردهمایی پیشکسوتان فوتبال گفت: جلساتی را با آقای نوبخت و معاونان و مدیرانشان داشتیم که بسیار مثبت بود. جهت گیری دولت برای بودجه ورزش مثبت است اما نباید انتظارات خارج از توان دولت داشت.

قضیه میزبانی جام‌جهانی کشتی در تهران به کجا کشیده است؟ - اسپوتنیک ایران
جام جهانی کشتی دیرتر در ایران برگزار می‌شود

صالحی امیری افزود: ما شرایط کشور را درک می کنیم اما انصافا در سال ۹۸ دولت حمایت خوبی داشت و سال آینده هم تصور من این است که دولت حمایت خوبی داشته باشد.

وی در مورد لغو میزبانی جام جهانی کشتی در ایران گفت: واقعیت این است که با انصراف، ژاپن، گرجستان و مجارستان اتحادیه جهانی این مسابقات را به زمان دیگری موکول کرد و خبری که در مورد لغو مسابقات منتشر شد درست نبود. مسابقات به زمان دیگری موکول شده است. اتحادیه جهانی از ما دو زمان خواست که با هماهنگی فدارسیون دو زمان را مشخص کردیم.

به اتحادیه جهانی اطلاع دادیم که امنیت کامل در تهران برقرار است و هیچ مشکلی برای برگزاری این مسابقات نداریم. آقای لالوویچ هم تاکید کرد که قطعا این مسابقات در تهران برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران بیان داشت، که اتحادیه جهانی در پاسخ به درخواست ایران اعلام داشته که مسابقات جام جهانی قطعا در تهران برگزار خواهند شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала