وکلای نجفی به دنبال تبدیل قرار بازداشت او هستند

© Photo / IRNAوکلای نجفی به دنبال تبدیل قرار بازداشت او هستند
وکلای نجفی به دنبال تبدیل قرار بازداشت او هستند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وکیل شهردارسابق تهران گفت که به دنبال قبول وثیقه برای نجفی هستیم و مسؤولان مربوطه قول بررسی این موضوع را داده اند. 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، وکیل محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران گفت: هنوز رأی نهایی برای پرونده موکلم صادر نشده است و در تلاش هستیم تا وثیقه برای ایشان مورد قبول واقع شود.

حمیدرضا گودرزی وکیل محمدعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس گفت: هنوز حکم محمدعلی نجفی صادر نشده است و به احتمال زیاد در ابتدای هفته آینده و تا روز دوشنبه تصمیم‌گیری خواهد شد و رأی صادر می‌شود.

وکیل شهردار اسبق تهران گفت: ما به دنبال قبول وثیقه برای ایشان هستیم و مسؤولان مربوطه قول داده‌اند که آن را مورد بررسی قرار می‌دهند. البته هنوز تصمیمی برای قبول وثیقه و تبدیل قرار بازداشت ایشان صورت گرفته نشده و تصمیم‌گیری برای این موضوع نیز به هفته آینده موکول شده است. 

7 خرداد امسال میترا استاد به دست محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به قتل رسید و کیفرخواست پرونده اتهامی محمدعلی نجفی شامل قتل عمد میترا استاد، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیرفوتی) با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص نام‌ برده تعریف شد اما با بخشش اولیای دم، شهردار اسبق از قصاص رهایی یافت و دادگاه در دو روز 6 و 9 آذر به دلیل بررسی جنبه عمومی قتل برگزار شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала