ناکامی پروژه انفجار و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی در ایران

© AP Photo / Ebrahim Norooziناکامی پروژه انفجار و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی در ایران
ناکامی پروژه انفجار و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزار اطلاعات ایران با انتشار اطلاعیه از ناکام ماندن پروژه انفجار، آتش‌سوزی و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، وزارت اطلاعات ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ پروژه انفجار، آتش‌سوزی و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی ناکام ماند و با بررسی و پیگیری صورت گرفته عناصر اصلی این پروژه خبیثانه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات ایران، در اطلاعیه روز پنجشنبه این وزارتخانه آمده است: وزارت اطلاعات یک هسته افراطی که با بریدن شیلنگ و باز گذاشتن شیرگاز آشپزخانه خوابگاه دانشجویی دانشگاه علم صنعت به دنبال انفجار، آتش‌سوزی و کشته‌سازی بودند به لطف خدا، هوشیاری دانشجویان و تلاش ماموران حراست ناکام ماندند.  

این اطلاعیه افزود: با بررسی و پیگیری صورت گرفته عناصر اصلی این پروژه خبیثانه شناسایی و دستگیر شدند. این افراد که در اغتشاشات اخیر نیز شرکت و اقدامات ایذایی داشته‌اند، در تحقیقات اولیه ایجاد شوک به افکار عمومی و جامعه دانشجویی را در آستانه شانزدهم آذر جزء اهداف خود اعلام کرده‌اند.

وزارت اطلاعات ایران اعلام کرد: در این پروژه مقرر بود این اقدام، حادثه‌ای ناشی از معیوب بودن سیستم آشپزخانه خوابگاه 200 نفره دانشجویان وانمود شود و نظام مقصر این فاجعه قلمداد شود. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала