افشای فروش پلاک‌های رند به خودروهای لوکس +ویدئو، عکس

© Sputnik / Press service of PAO AVTOVAZ /  مراجعه به بانک تصاویر راه اندازی تولید خودرو ارزان قیمت گازی در روسیه
راه اندازی تولید خودرو ارزان قیمت گازی در روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از فروش پلاک‌های رند به خودروهای لاکچری توسط پیمانکار تعویض پلاک خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرهای مبنی بر واگذاری پلاک‌های رند به خودروهای لوکس و لاکچری در فضای مجازی جنجالی تازه به پا کرده است و مورد واکنش کاربران قرار گرفته است.
سردار سید کمال هادیانفر فرمانده پلیس راهور ناجا ضمن تکذیب فروش پلاک‌های رند در رابطه با واگذاری این‌پلاک‌ها گفت: قرار بود پلاک‌های رند تصادفی بین متقاضیان توزیع شود اما متاسفانه برخی از پیمانکاران از این ابلاغ سرپیچی و پلاک‌های رند را به صاحبان خودروهای خاص واگذار کردند. و اگر پلیس راهور در بررسی‌هایش متوجه شود خودرویی بر اساس رابطه، پلاک رند دریافت کرده است، فوراً خودرو توقیف و پلاک خودرو سلب می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by رسانه خبری سوژه (@soje.1) on

کاربران عنوان می‌کنند در سطح شهر خودروهای لوکس با پلاک‌های رند بسیار به چشم می‌خورد و حتی تا پیش از اینها در محل تعویض پلاک خودرو جایگاه ویژه‌ای برای پلاک‌های رند در نظر گرفته شده بود. این کاربران با این عقیده که در ایران موضوعات و موارد بسیاری به طور اتفاقی به سود برخی از افراد خاص تمام می‌شود، عنوان می‌کنند پول حرف اول را در همه جا می‌زند‌ و در واقع می‌توان گفت تهیه پلاک رند برای خودروهای لوکس کار دشواری نیست.

View this post on Instagram

A post shared by روی خط اصفهان (@onlinesfahan) on

گروهی از کاربران، مخالف پلاک رند برای خودروهایشان هستند و عقیده دارند پلاک‌های رند برای خودروهای لوکس و گران قیمت است و نه خودرویی همچون پراید. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند پلاک رند به پلیس راهنمایی و رانندگی کمکی بیشتری می‌کند تا در صورت رعایت نکردن اصول رانندگی پلاک خورد سریع‌تر یادداشت شود و با راننده متخلف برخورد شود.

View this post on Instagram

A post shared by خرامه ای ها (@kheramehiha) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала