شماره تلفن وزیر جوان در دسترس عموم قرار گرفت +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش کاربران نسبت به سورپرایز وزیر ارتباطات ایران
واکنش کاربران نسبت به سورپرایز  وزیر ارتباطات ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر ارتباطات ایران برای ارتباط بیشتر با مردم شماره تلفن خود را در پستی اینستاگرامی اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و شماره تلفن خود را برای ارتباط بیشتر با مردم در دسترس عموم قرار داد، او در این پست نوشت: «دوستان عزیز سلام، این ده روز اندازه‌ی ده سال برایم گذشت. برای رضایت شما بسیار تلاش کردم، بالاخره درسته امنیت مهمه ولی اگر در کنار آزادی باشه.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on


می‌دونید که برای من نظر مردم و حق الناس از همه مهم‌تر است. برای جلوگیری از این اتفاقات در آینده نظرات و پیشنهاداتون و یا خسارت‌هایی که بهتون وارد شده یا حتی درد و دل‌هاتون رو لطفا کامنت بگذارید یا برایم به شماره تلفنم ۰۹۱۲۲۹۹۷۸۲۱ پیامک بفرمایید (می‌توانید متن پیامک‌های خود را برایم توییتر و اینستاگرام منتشر کنید تا بقیه هم استفاده کنند.)
من کاملا و صد درصدی در خدمت شما و در کنار شما هستم که صحبت‌هایتان را بشنونم.
یک دست صدا ندارد باید همه باهم باشیم.»

View this post on Instagram

A post shared by مجله خبری گندم (@gandom_journal) on

واکنش‌های کاربران نسبت به اقدام وزیر جوان بسیار گسترده و متفاوت بوده است. کاربران بسیاری زیادی با کامنت‌های مختلف به قطع شدن اینترنت و پیامدهای آن معترض بودند و بسیاری تجربه خود را از شرایطی که در آن قرار داشتند بازگو کردند. گروهی از کاربران این اقدام را گامی مهم برای ارتباط صمیمانه مردم و مسئولین در جهت حل بسیاری از مشکلات می‌دانند. اما گروه دیگر عقیده دارند داشتن شماره تلفن وزیر جوان به هیچ عنوان موثر نخواهد بود و ضمن بازخواست وزیر، تقاضای استعفای او را دارند‌.

View this post on Instagram

A post shared by Mohammad Javad Azari Jahromi (@azarijahromi) on

آذری جهرمی نیز تعداد زیادی از کامنت‌ها و پیامک‌ها را پاسخ دادند اما با این وجود جمعی از کاربران از پاک شدن کامنت‌هایشان و بی‌پاسخ ماندن سوالاتشان خشمگین هستند.
https://www.instagram.com/p/B5f9MYAgWrI/

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала