قیمت نجومی گوجه‌فرنگی در شهرهای مختلف ایران +عکس

© Fotolia / SeqoyaТоматный суп на столе
Томатный суп на столе - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گوجه چری در برخی فروشگاه‌های لاکچری با قیمت‌ کیلویی ۴۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از قیمت چند نمونه گوجه‌فرنگی در فروشگاه‌های لاکچری ایران توسط کاربران در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که واکنش‌های متفاوتی به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

بسیاری از کاربران از وضعیت نابسامان موجود در ایران و تاثیر گرانی بنزین بر غالب کالاها گلایه می‌کنند. گروهی از کاربران متعجب از فروش گوجه با چنین قیمت نجومی هستند و عنوان می‌کنند بسیارند کسانی که برای خرید یک کیلو گوجه ۴۴ هزار تومان می‌پردازند و این در حالی است که بسیاری از مردم برای گذراندن زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نام می‌کنند‌. این کاربران معتقدند در ایران درآمدها در حد کشور سومالی است، هزینه‌ها در حد نیویورک و سطح زندگی در حد قبایل آفریقایی می‌باشد. گروهی از کاربران نیز با تایید این موضوع عنوان می‌کنند حتی با وجود اینکه از هایپر مارکت خرید نمی‌کنند اما گوجه را با قیمت ۱۵ هزار تومان خریداری کرده‌اند‌. این گروه از کاربران بر این باورند خود مردم باعث افزایش قیمت‌ها و گرانی‌ها می‌شوند که حاضرند هزینه‌ای چند برابر بیشتر برای خرید مورد نظرشان بپردازند.

اما جمعی از کاربران عنوان می‌کنند گوجه گیلاسی در همه جای دنیا نسبت به سایر گوجه‌ها گران‌تر است و حتی در میادین میوه و تره بار این نمونه گوجه کیلویی ۳۰ هزار تومان به مغازه‌داران فروخته می‌شود، ضمن اینکه در این فصل گوجه همیشه گران‌تر از سایر فصل‌هاست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала