لاریجانی: شورای سران سه قوه جایگزین مجلس نخواهد شد

© AFP 2023 / Atta Kenareلاریجانی: اگر ایران برای برجام فقط هزینه کند، در آن تجدید نظر خواهد کرد
لاریجانی: اگر ایران برای برجام فقط هزینه کند، در آن تجدید نظر خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس ایران با تاکید بر اینکه شورای سران سه قوه موقتی می باشد گفت: رهبری بنا به شرایط فعلی کشور دستور تشکیل شورای سران قوا را دادند و هرگز بنا نیست این شورا جایگزین مجلس شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبر آنلاین، علی لاریجانی: رئیس مجلس ایران با تاکید بر اینکه شورای سران سه قوه موقتی می باشد گفت: رهبری بنا به شرایط فعلی کشور دستور تشکیل شورای سران قوا را دادند و هرگز بنا نیست این شورا جایگزین مجلس شود.

وی در جمع خبرنگاران گفت: اینکه یک نهادی امام فرمودند در راس امور است به معنای این نیست که در همه امور دخالت می کند، بالاترین مقام در کشور رهبری است، ایشان در همه امور دخالت می کنند؟ نه ایشان مسیر را مشخص می‌کنند.

وی افزود: سپس مجلس است که ریل گذاری انجام می دهد، در راس امور بودن یعنی یک مرتبه پایین تر از رهبری ریل گذاری کنیم. به نظرم مجلس دهم ظرفیت خیلی خوبی دارد و تنوع افکار بیشتر از مجالس قبلی است و این کمک می کند که آرا مردم در مجلس بیان شود.

لاریجانی در مجلس آینده حضور نخواهد داشت - اسپوتنیک ایران
لاریجانی در مجلس آینده حضور نخواهد داشت

رئیس قوه مقننه ایران گفت: لذا من فکر می کنم مجلس دهم هم مانند دوره های گذشته است، ممکن است در مورد شورای هماهنگی سران قوه نظر شما وجود داشته باشد اما این موضوع موقتی است و رهبری بنا به شرایط فعلی کشور دستور تشکیل این شورا را دادند و هرگز بنا نیست این شورا جایگزین مجلس شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала