لاریجانی تایید کرد که از زمان سهمیه بندی بنزین آگاه بوده است+ویدیو

© AP Photo / Vahid Salemiلاریجانی تایید کرد که از زمان سهمیه بندی بنزین آگاه بوده است+ویدیو
لاریجانی تایید کرد که از زمان سهمیه بندی بنزین آگاه بوده است+ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس ایران ضمن تایید مطلع بودن از گرانی بنزین گفت که سه شنبه در جلسه غیرعلنی مجلس به نمایندگان گفته بودم که چنین طرحی در روزهای آینده در حال اجراست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در نشست خبری درباره اصلاح قیمت بنزین گفت: من از زمان اصلاح قیمت بنزین مطلع بودم.

لاریجانی در به پاسخ این که "رئیس جمهور ایران گفت من از زمان اجرای سهمیه بندی مطلع نبودم و صبح آن روز متوجه شدم که این اظهار نظر برای بسیاری از مردم عجیب بود و آیا شما از زمان اجرای این طرح مطلع بودید؟" ادامه داد: من از زمان اجرای طرح مطلع بودم و راجع به مشکلات این مساله با آقای رحمانی نیز صحبت کردم. بنده سه شنبه در جلسه غیرعلنی مجلس به نمایندگان گفته بودم که چنین طرحی در روزهای آینده در حال اجراست.

رئیس مجلس ایران اظهار داشت: دولت می تواند طبق قانون هدفمندی این کار را انجام دهد ولی به خاطر شرایط آنجا مشورت کرد. پیشنهاد، پیشنهاد دولت است قسمتی که مسئولان تصمیم گرفتند این بود که همه منابع این کار به مردم داده شود.

وی در رابطه با اینکه آیا لازم نبود قبل از اجرای این طرح اقناع عمومی صورت گیرد هم گفت: اقناع لازم بود الان هم لازم است. رسانه‌های مختلف هم باید این کار را انجام دهند. در ستادی که وزارت کشور برای این کار در نظر گرفته بود قرار بود کارهای انجام شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала