ورود سامانه بارشی جدید به ایران

ورود سامانه بارشی جدید به ایران
ورود سامانه بارشی جدید به ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش برف و باران در غرب کشور، شمال غرب، جنوب غرب و استان تهران از ورود سامانه بارشی جدیدی به کشور در یکشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نقشه‌ های سازمان هواشناسی ایران با ورود سامانه بارشی جدید به کشور امروز و فردا در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف یا برف و باران پیش انتظار می رود.

بر این اساس علاوه بر افزایش کیفیت هوا در شمال غرب کشور، در برخی از مناطق استان‌ های واقع در شمال غرب و غرب، بارش باران و برف پیش بینی شده است. فردا علاوه بر شمال غرب و غرب برخی مناطق واقع در ارتفاعات و دامنه‌ های البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش برف، باران و وزش باد و در مناطقی از غرب کشور از جمله ایلام، خوزستان و غرب خلیج‌ فارس رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

پربارش ترین و کم بارش ترین مناطق ایران را بشناسید - اسپوتنیک ایران
پربارش ترین و کم بارش ترین مناطق ایران را بشناسید

شدت بارش های امروز در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و شمال غرب کرمانشاه خواهد بود. از جمعه به تدریج از میزان آلودگی در شهرهای تهران،‌ کرج، اراک، قم و اصفهان کاسته خواهد شد. جمعه برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، غرب خلیج‌ فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش بینی بارش برف و باران می‌شود.

سازمان هواشناسی از اواخر وقت یکشنبه آینده و طی دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، قسمت های شمال غربی، غربی، جنوب غربی، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌ های شمالی و جنوبی البرز غربی و مرکزی خبر داد.

در اکثر مناطق کشور به طور نسبی تا روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما مشاهده خواهد شد، به ویژه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان تا یکشنبه آینده روند افزایش تدریجی دما 3 تا 6 درجه روی خواهد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала