روحانی هم از گران شدن بنزین خبر نداشت

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyحسن روحانی رئیس جمهور ایران
حسن روحانی رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی رئیس جمهور ایران بیان داشت: من هم مثل همه مردم صبح روز جمعه دیدم که قیمت بنزین تغییر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، حسن روحانی رئیس جمهور عصر چهارشنبه ضمن حضور در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی بیان داشت : حضور همیشگی مردم در صحنه که روزهای گذشته نمونه روشن آن را در شهرهای مختلف کشور دیدیم، دنیا را تکان می دهد و در برابر عظمت و بزرگی این مردم ما هرچقدر خدمت کنیم ناچیز است.

وی تصریح کرد: من این طرح را از حدود یک ماه تا 40 روز پیش به طول کامل به وزیر کشور و شورای امنیت کشور واگذار کردم.

روحانی افزود: به آنها مصوبه شورای هماهنگی سران قوا را نشان دادم و اعلام کردم این مصوبه امضا شده و تصویب شده است.

رئیس جمهور ایران خاطر نشان کرد: به وزیر کشور و شورای امنیت کشور اعلام کردم که اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین را با صداوسیما، تبلیغات و برنامه‌ریزی هماهنگ کنید و به من هم زمان آن را نگویید و هر زمانی که شورای امنیت کشور وقت و زمان مناسب را برای اجرای آن دید آن را اجرایی کند.

وی ادامه داد: شبی که سهمیه‌بندی بنزین اجرا شد من خودم هم اطلاع نداشتم و نمی‌دانستم که اجرای این طرح این هفته است یا هفته آینده؛ چرا که به شورای امنیت کشور گفته بودم که زمان آن را به من هم حتی نگویید، چرا که به آنها گفته بودم در صداوسیما کارهای تبلیغاتی اجرای این طرح را انجام دهید و هر شبی که مناسب بود آن را اجرایی کند.

روحانی گفت: من هم مثل همه مردم ایران مطلع شدم که صبح جمعه قیمت بنزین تغییر کرده است چرا که من هم این طرح را به شورای امنیت واگذار کرده بودم و به آنها گفته بودم که زمانش را به من نگویید چرا که این مصوبه در جلسه سران قوا مصوب شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала