روسیه یک نوع فولاد فوق العاده ساخت

© AFP 2023 / Fred Dufourروسیه یک نوع فولاد فوق العاده ساخت
روسیه یک نوع فولاد فوق العاده ساخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصصان موسسه تحقیقات مرکزی مهندسی فناوری روسیه، یک فناوری برای تولید صنعتی مارک های جدید به اصطلاح فولاد فوق العاده ساختند.

به گزارش اسپوتنیک، متخصصان موسسه تحقیقات مرکزی مهندسی فناوری (بخشی از شرکت دولتی روس اتم) و فولاد اورال، یک فناوری برای تولید صنعتی مارک های جدید به اصطلاح فولاد فوق العاده ساختند.

همانطور که اشاره شد، کار ایجاد فولاد داخلی جدید، از بهار سال 2019 آغاز شد و در پاییز، متخصصان ذوب و نورد دسته ای ورق آزمایشی را ساختند. پیش بینی می شود از این ماده در اجرای پروژه هایی برای تولید گاز طبیعی مایع از جمله در اقلیم قطب شمال استفاده شود.

در عین حال، Atomenergomash توضیح داد که فولادهای جدید در همین مشخصات به طور قابل توجهی از مشابه نوع روسی و خارجی فراتر می روند. به همین دلیل هزینه تولید تجهیزات گاز طبیعی مایع تا یک چهارم کاهش می یابد.

افزایش تعداد تحولات داخلی و ثبت اختراعات توسط پروژه ملی نا اوکا (علم) ارائه شده است که باید تا سال 2024 در روسیه اجرا شود.

در کل، بیش از 9 میلیارد و 796 میلیون دلار برای اجرای این پروژه اختصاص می یابد. این امر همچنین شامل ایجاد 15 مرکز علمی و آموزشی در سطح جهانی در روسیه، راه‌ اندازی امکانات علمی کلاس مگا علمی و تشکیل یک سیستم جامع برای آموزش کارمندان علمی و علمی-آموزشی می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала