همکاری دستگاه های اجرایی برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم

© Photo / IRNA ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ایران
  ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ابراهیم رئیسی رئیس قوه‌ قضائیه ایران گفت: انسجام و همکاری همه دستگاههای اجرایی برای کاهش فشار معیشتی بر مردم امری واجب است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ایران، در جلسه شورای عالی قوه قضائیه اعلام داشت: برخی فکر می‌ کنند کار دستگاه قضا فقط بگیر و ببند است؛ البته ما در خصوص متجاسران به قانون و هنجارشکنان، قطعاً بگیر و ببند هم داریم، اما امروز یکی از کارهای اصلی ما در حوزه نظارت و قضاوت، ایجاد گشایش برای تولید کنندگان، کارآفرینان، صاحبان سرمایه و فعالان اقتصادی است.

رئیس قوه قضاییه در ادامه تأکید داشت: باید با ضرورت همکاری، انسجام و وحدت همه مردم و دستگاهها، مسئولان را در همه بخشها موظف به انسجام و خدمتگزاری خالصانه به مردم دانست.

آیت الله رئیسی همچنین افزود: حل مشکلات معیشتی مردم، باید دغدغه اول و اصلی همگان باشد. کنترل بازار و قیمتها مسئله بسیار مهمی است که در گام اول به‌ عهده دولت است، اما دستگاه قضایی با بهره‌ مندی از تمام ظرفیتهای خود در این حوزه، به دولت کمک می‌ کند تا فشار بر خانواده‌ های کم‌ درآمد و محرومین کاهش یابد و این همکاری بین دستگاه‌ ها برای کاهش فشارهای معیشتی بر مردم، یک وظیفه همگانی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала