برقراری تدریجی اینترنت در ایران

© Depositphotos.com / MarkoAliaksandrبرقراری تدریجی اینترنت در ایران
برقراری تدریجی اینترنت در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نقل از رسانه ها، اینترنت در ایران بتدریج در مناطق مختلف وصل می شود.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات ایران ضمن تایید خبر وصل شدن اینترنت خانگی، گفت: ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور به اپراتورها ابلاغ شده است. 

به نقل از ایسنا، گزارش واصله از در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست.

پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات سینتا نیز اعلام کرد که درصد اتصال کاربران داخل ایران به شبکه جهانی اینترنت به 17 درصد رسیده است.

​همچنین همشهری آنلاین نوشت که روز گذشته، پنجشنبه 30 آبان اتصال اینترنت ایران به اینترنت جهانی 13 درصد بود و امروز نت بلاک که یک وبسایت در زمینه آزادی استفاده از اینترنت در جهان است تائید کرد که پس از  136 ساعت قطعی اینترنت در ایران، اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی به آرامی در حال افزایش هست.

شایان ذکر است که از بیست‌وپنجم آبان‌ماه و اتفاقاتی که در پی افزایش قیمت بنزین در ایران رخ داد، اینترنت های خانگی و تلفن‌همراه در برخی نقاط این کشور قطع شد و روز بعد قطع سراسری اینترنت در این کشور اتفاق افتاد.
اکنون پس از گذشت 5 روز یک منبع آگاه از وصل شدن اینترنت به صورت تدریجی در سراسر ایران خبر می دهد.
دبیر شورای‌عالی مجازی ایران نيز امروز در پاسخ به سوالى مبنی بر زمان اتصال اینترنت گفت؛ مسئولان به‌دنبال اتصال اینترنت در اسرع‌وقت هستند و امیدواریم شرایط فراهم شود که این اقدام ناخواسته هرچه سریع‌تر پایان پیدا کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала